در خودمان انقلاب سبز ایجاد کنیم

یکی از وبلاگ ها که خودش را سبز معرفی می کند, توصیه کرده در سال جدید در کنار تظاهرات، از کارهای مدنی هم استفاده کنیم. وی در توضیح این کارهای مدنی، گفته که دست دوست,دخترتان را محکمتر بگیرید، آرایش بیشتری انجام دهید، بدحجابی پیشه کنید!

ما اینجا فرض می کنیم این وبلاگ را واقعا یک جوان عادی نوشته. و به ارتش سایبری وابستگی ندارد.

و برای همین می پرسیم واقعا چنین کارهایی جوانان سبز را تقویت می کند؟ و ضربه می زند به دیکتاتورها؟

مگر نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرایش، مخالفتی دارد؟ نگاه کنید به صداسیما. نگاه کنید به زنانی که به بیت رهبری رفت و آمد دارند. شدیدترین آرایشها با مواد ایتالیایی را همان جا میتوانید مشاهده کنید. نگاه کنید به دختران رهبر معظم؛ و آرایش های رکیک آنها.

مگر احمدی نژاد با این دختربازی ها مخالفتی دارد؟ مگر نیامد رسما در تلویزیون گفت نیروی انتظامی حق ندارد با دو تا جوان که دارند با هم در خیابان حال می کنند؛ کاری داشته باشد؟

اصولا همه دیکتاتورها تکیه ی عجیبی دارند به ترویج فساد بین جوانان. آنها اینگونه، جوانان را تخدیر می کنند؛ از پا می اندازند؛ تا آنها به فکر مبارزه با دیکتاتورها نیافتند. ترویج فحشاء، مواد مخدر، مشروبات، همه و همه کارهای همه ی دیکتاتورها از تهران تا دمشق و تونس تا قاهره بوده است.

یادم هست در سال88 که قرار بود سبزها در بهشت زهرا تجمع داشته باشند؛ و تمامی نیروهای سرکوبگر هم همانجا بودند؛ من در همان ساعات در میدان صادقیه بودم. و انبوه جوانان دختر و پسر را می دیدم که در حال "فاحشگی" هستند. این تنها کلمه ای بود که می توانم برای توصیف جّو انجا بکار ببرم. انبوه فواحش که در گوشه کنار این میدان در حال مذاکره با جوانان هرزه بودند... آیا حکومتِ مثلا اسلامی ِ احمدی نژاد، کاری با آنها داشت؟ یا او در بهشت زهرا در حال کتک زدن زن و مرد و بچه و پیر بود تا مبادا یک شعار سیاسی داده شود؟

کمی فکر کنید. فساد، همان چیزی است که دیکتاتورها می خواهند. چرا که جوان فاسد؛ جوان فاحشه باز؛ جوان معتاد؛ تنها چیزی که می خواهد، فسادش است. او کاری ندارد چه کسی بر او حکومت می کند. او دوست خوب همه دیکتاتورهاست!

پس بدانید برای از پا درآوردن دیکتاتور؛ باید لباس ِِ پوشیده بپوشید. با جز همسرتان با کسی دیگر رابطه نداشته باشید. از لاس زدن در خیابان بپرهیزید!! عرق و ورق و فیلم سکسی و تریاک و هِر و شیشه و اکس را کنار بگذارید.

اول خودتان را پاکیزه کنید؛ اول در خودتان انقلاب سبز ایجاد کنید؛ بعد حکومت تان هم پاکیزه خواهد شد.

همه ی فساد؛ همان ولایت است. اگر از ولایت منتفرید؛ فساد را نابود کنید.

اول هم از خودتان شروع کنید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز