سرای سردارها

1-                   ایشان اخیرا فرمایش کرده اند! گوش کنید: سردار صفوی: "دشمن را در صورت حمله، خارج از ‏سرزمین خودمان، تعقیب، تنبیه و منهدم می‌كنیم."

2-                   وقتی لباس شخصی ها به نت می آیند؛ اصلا فضای نت آنها را جوّگیر می کند! مثلا مخالف اوباشگری می شوند! مخالف تجاوز می شوند! مخالف حیدر حیدر می شوند! مخالف باتوم هم می شوند!

3-                   مثلا بد نیست به این سایت انصار حزب الله نگاه کنید که در مورد بحرین و عربستان خبر زده است که: مجروحیت 400 نفر توسط اوباش حکومتی!! گسترش تظاهرات ضد خفقان موجود!!

4-                                                لباس شخصی ها گاهی شعر هم می سرایند: "باتوم خوب و قشنگی داشتیم!"

5-                   وقتی یوگسلاوی به میلوسوویچ ِ دیوانه حمله کرد؛ در عملیاتی سنگین، تمامی زیرساخت های آن کشور را نابود کرد. بطوری که بعد از آن حمله، ناظران می گفتند یک کشور باید از اول ساخته شود!

6-                   حمله به یوگسلاوی نه در دوران جرج بوش انجام شد. در دوران جمهوریخوهان هم نبود. بلکه در دوران یکی از دموکرات ترین روسای جمهور آمریکا بود! در دوران بیل کلینتون!

7-                   حالا باید به سردار صفوی که گاهی داغ می کنند و یک چیزهایی می پرانند گفت: آقای سردار بزرگ! اگر آمریکا به ایران حمله کند؛ مثلا شما چه کاری می خواهید انجام دهید؟ مگر می توانید با ارتش مهیب آمریکا اصلا پنجه در پنجه بیاندازید؟ حالا هر چه جیغ بکشید که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" وقتی کل ایران را نابود کرد؛ غلط را می فهمید. همان طور که توانست یوگسلاوی را نابود کند. ارتش یوگسلاوی هم همان طور که می دانید پنجمین ارتش بزرگ دنیا بود. اما تفاوت تکنولوژیک با ارتش آمریکا عملا هیچ فضای مانوری به آن کشور نداد. شما که توان سپاه ایران را بهتر از ما می دانید! و می دانید تنها کاری که از شما بر می آید؛ باتوم زدن به تن و بدن پیرمردان و پیرزنان تهرانی است! شما خیال کردید یک موشک می توانید به ناوهای آمریکایی شلیک کنید؟ در زمانی که آمریکا می تواند تمامی پادگان های نظامی سپاه را از جنوب کشور تا تبریز با خاک یکسان کند. و با بمب های تخریبی و زمانی؛ تونل های زیرزمینی شما را در مراکز اتمی نابود کند. درست است که زبان شما خیلی دراز است. اما دارید ایران را با خاک یکسان می کنید. فکر کرده اید آمریکا به شما اجازه می دهد از خاک ایران جلوتر هم بروید؟ شام زیاد خورده بودید؟ صدام هم از این خیال ها می کرد. که رفت کویت را گرفت. اما عراق را نابود کرد.

8-                   راستی مگر یادتان رفته که در دوره قبل؛ یعنی سال 80شمسی، که جرج بوش خیال حمله به چند کشور را در سر داشت؛ مقام عظمای ولایت شما به اصفهان رفتند و رسما و علنا نالیدند که: "دارند خیلی فشار می آورند" آن موقع شما توانستید به دشمن حمله کنید و او را تعقیب کنید؟ یا اینکه رهبر معظم تسلیم شدند؟ که نتایج آن تسلیم را در اوضاع فرهنگی مشاهده کردیم. گروه موسیقی مختلط آریان راه افتاد. صدا و سیما زنان چادری را آرایش کرد. کشور در فساد  غربی غرق شد. طرح اعطای معافیت سربازی انجام شد. و بقیه اوضاع آن روزها. شما جماعت هر وقت شرایط سخت می شود؛ فقط تسلیم شدن بلدید. مثل سال67. و وقتی اوضاع سخت نیست؛ دهان گشادتان را باز می کنید. شما جماعت فقط بلدید برای مردم تان شاخ و شانه بکشید. مانند همه شاهان. مانند همه دیکتاتورها. اما در برابر دشمن خارج مثل موم هستند. از دوران جنگ هشت ساله چنان حرف می زنید که انگار افتخار آفریده اید! و یادتان رفته با چه خفتی در برابر همین صدام ِ پیزوری تسلیم شدید. و آخر جنگ، صدام تا نزدیک اهواز بازآمده بود. و شما فقط توانستید دستها را بالا ببرید تا آمریکا به شما رحم کند و صدام را مجبور کند به مرزها بازگردد. اما در سال 61 که شرایط خوب بود؛ برای مردم خودمان چه رجزها خواندید که حاضر نیستید جنگ را تمام کنید مگر آنکه صدام برود! شما همیشه قهرمانان دوران خوشی و پهلوان پنبه های ایران بوده اید. در دو سال گذشته برای مردم تهران چه رجزها که نخواندید! اما همین که اوباما اولین حمله را به شما انجام دهد؛ تنبان تان را هم در خواهید آورد؛ و سعید تاجیک را می گویید خودتان را جر بدهد تا اوباما به شما رحم کند!

9-                   دارم فکر می کنم سردار قادسیه به چه ذلتی بازداشت شد. و دارم فکر می کنم مقام عظمای شما که ظاهرا از خدا هم چند پله بالاتر است؛ با چه زبونی بازداشت خواهد شد...

10-                                          دنیا سرای عبرت است سردار صفوی! سرای عبرت!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز