مثل دو تا قناری، مثل دو تا فینچ!

1-                همه می دانند که موسوی و کروبی بازداشت شده اند. حال چه در حشمتیه چه در جای دیگر؛ فرقی نمی کند. و اصولا معلوم نیست این "زندان حشمتیه" را چه کسی اول بار گفت!

2-                همه می دانند که مردم لیبی برخواسته اند. و مثل شیر دارند با اسلحه در برابر دیکتاتور زشت شان مقاومت می کنند. و انصاف بدهیم مردم لیبی خیلی شجاع ترند از مثلا مردم مصر. خدا کمکشان کند.

3-                               چند روز پیش فارس نوشت موسوی و کروبی بازداشت نشده اند و در خانه شان هستند.

4-                               بعدش خبرگزاری ایرنا نوشت که بازداشت نشده اند.

5-                               بعد خبرنگار کیهان نوشت که بازداشت نشده اند و از یک مقام امنیتی نقل قول کرد.

6-                               بعدش دادستان کل کشور اژه ای آمد گفت بازداشت نشده اند.

7-                               بعدش دادستان جزء کشور دولت آبادی آمد گفت بازداشت نشده اند و خودشان چراغهایشان را خاموش کرده اند.

8-                               بعدش "رادیو اگر" نوشت احتمالا چراغ هایشان را خاموش کرده اند تا مثل دو تا مرغ عشق بنشینند شطرنج بازی کنند.

9-                بعدش دو کلام هم بشنوید از مادرشوهر! وزیر جدید خارجه –معروف به مُرده خور- آمد گفت بازداشت نشده اند و نمی دانم چرا خودشان در خانه شان نیستند!

10-             سرهنگ قذافی همین چند روز پیش آمد گفت مردم که در خیابان ها تظاهرات می کنند؛ دارند به طرفداری من تظاهرات می کنند؛ آنها برای رهبرشان می میرند!!

11-             راستی فکر نمی کنید دیکتاتورها وقتی خیلی با مردم هایشان دور می افتند؛ و فاصله دولت و ملت خیلی زیاد می شود؛ این طور به دروغگویی می افتادند؟ و فکر نمی کنید این فاصله شدید، یک خبر می دهد و آن، سقوط قریب الوقوع دیکتاتور است؟

12-             سعید الصحاف را یادتان هست که تا زمانی که نیروهای آمریکایی در خیابان بغلی اش در بغداد داشتند راه می رفتند و  پاکسازی نظامی می کردند؛ همچنان مصاحبه میکرد و می گفت: "نیروهای ما نیروهای آمریکایی را مثل مار در بیابان ها در هم پیچانده اند!"

13-             اگر سعید الصحاف دلش می خواهد دروغ بگوید؛ بگوید. اما این اوست که ساعتی دیگر، به دست نیروهای دشمن اش اسیر می شود و به جوک بین المللی تبدیل می شود!

14-             شما هم دوست دارید جوک شوید؟ به خودتان مربوط است. مثلا بعدها بگویند مردم ایران در حالی بساط دیکتاتور کشورشان را در هم پیچیدند که فقط یک ماه قبلش همه مسوولین جمهوری اسلامی می آمدند توی تلویزیون، و در زیر خشم فزاینده و البته پوزخند تمسخرآمیز مردم؛ یکی یکی می گفتند ما کسی را بازداشت نکرده ایم؛ آنها دارند در خانه شان شطرنج بازی می کنند!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز