رهبر فرزانه، رهبر دیوانه، رهبر آواره

1-                رهبر لیبی، رهبر یمن؛ رهبر ایران... آیا پایان رهبرها درخاورمیانه فرارسیده است؟

2-       کامنت نویس های سازمان بسیج، در این اوضاع بلبشویی که برای حکومت های دیکتاتوری منطقه پیش آمده؛ همچنان به کارهای سابق و تکراری شان مشغولند. آنها اصلا از اوضاع جدید غافلند. البته تقصیری ها ندارند. بزرگانشان چندان اطلاعی از اوضاع سیاسی دنیا ندارند. سردارهایی که وقتشان را در بازار معاملات، و بالا پایین کردن کارخانه ها می گذرانند. یک دستشان روی چرتکه است و دست دیگرشان موبایل دوستان مونث شان را شماره می گیرد. پس کمتر وقت می کنند برای نظام مقدس شان مطالعه و برنامه ریزی داشته باشند!

3-       بخوانید این کامنت نیروهای بسیجی را در یک وبلاگ ارزشی: "رسوایی تا کجا؟ آمریکا صراحتا از سبزها در ایران حمایت کرد این آمریکای مردم دوست چرا از مردم بحرین حمایت نمی کند؟"

4-       به نظر شما دروغ حناق نیست؟ ظاهرا نیست. در حالیکه همه دنیا مقاله می نویسند و از برخورد دوگانه اوباما و دولتش با قیام سبزها در بیست ماه گذشته، با قیام های اخیر خاورمیانه می نالند؛ بسیجیان عزیز همچنان دروغ بیست ماه پیش را که سرداران گرفتار برایشان گفته اند؛ تکرار می کنند! حالا هرچه برایشان حرف های کلینتون را بیاوریم و حمایت های شدید اوباما از قیام های اخیر خاورمیانه را؛ قبول نمی کنند که نمی کنند! می گویند تا حاج آقا طائب چیزی به ما نگوید ما هیچی قبول نمی کنیم! هرچی هم ما بگوییم حسن نصر الله هم گفته "قیام های اخیر به هیچ وجه آمریکایی نیست" پس باید یک چیزی باشد که حسن حزب الله آمده به آن جواب میدهد؛ باز بسجیان میگوید: فقط حاج آقا طائب!

5-                لینک کامنت فوق این است: منبع

6-       به نظرتان بسیجیان عزیز با این سطح از فهم و شعور و این میزان کوشش و درایتی که دارند می توانند نظامشان را حفظ کنند؟ به نظرتان نظام و نیروهایش بیش از حد "فسیل" نشده اند؟ و به نظرتان احمقانه نیست کسی بیاید روی این نظام شرط ببندد؟ به نظر که قمار احمقانه ای خواهد بود!

7-       نیروهای آزادی دارند یکی یکی پیروز می شوند. هزینه می دهند اما می تازند. از چهار کشته ی تهران در 25 بهمن تا شش کشته 24ساعت گذشته در سوریه؛ از کشته های بحرین تا کشته های یمن و تا کشته های زیر دست رهبر دیوانه لیبی، همه و همه هزینه های آزادی است که پراخته می شود.

8-       اما پرنده ی آزادی دارد می آید. نزدیک و نزدیک تر می شود. بالهایش را برای فرودی نرم و دل انگیز می گشاید. و موش ها و حشره ها به داخل سوراخ هایشان فرار می کنند. این موشها می خواهد سوری باشند یا بحرینی؛ یمنی یا لیبیایی؛ بسیجی باشند یا شرطه و امنیه و استخباراتی؛ همه، آخر کارشان است. بشار؛ علی؛ خلیفه؛ حسنی؛ سیدعلی؛ عبدالله و معمر؛ همه و همه فهمیده اند که وقت رفتن است. وقت هلهله است. پس آماده باشید!

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز