مدل یوگسلاوی

خدمت رییس جمهور محبوب ایالات متحده و حومه

با عرض تبریکات

 

باراک آقا!

همان طور که می دانید دنیا در آستانه ی تحولات عظیمی است. که بی ارتباط به سرمایه داری آمریکایی نیست. و برای مثال به عرصه آمدن کشوری مانند چین را عنوان می کنم.

در این شرایط حاضر تا شروع دوره ی جدید ریاست جمهوری شما؛ خاورمیانه روزهای ملتهبی را می گذراند.

هر عملی و هر تفکری؛ لاجرم موافقین و مخالفینی دارد. که نهایتا یکی از این دو پیروز میدان می شود. اما به نظر می رسد همه نیروهای درگیر در هر مصافی؛ باید به یک حداقلی از ارزشها پایبند باشند.

همین پایبندی بود که به قراردار ژنو منتهی شد. و برخی از همین ارزشها بود که حتی هیتلر را به خود پایبند نمود. عدم استفاده از سلاح شیمیایی یا کشتار سازماندهی شده ی زنان و کودکان یا پرهیز از حمله ی پیش دستانه به شهرها و پرهیز از حمله به کشور سوییس؛ برخی از پایبندی های دول حاضر در جنگ دوم جهانی بود.

بگذارید برایتان مثالی واضح تر بزنم.

شما و جمهوریخواهان در بسیاری موارد با هم دشمنی آشکاری دارید. حتی گاهی برای همه دنیا نسخه هایی می پیچید؛ که تنها هدفی که دارید گرفتن حال طرف مقابل است در داخل امریکا.

حالا فرض کنید جرج بوش با همه عداوتی که با شما دارد؛ یک بار که دارد از خیابانهای واشنگتن رد می شود؛ داخل پارکینگ یک مغازه بزرگ؛ عیال شما، میشل خانم را ببیند. آیا شما دوست دارید جرج بوش جلو بیاید و جلوی مردم عربده بکشد و بگوید: "جرت بدهم؟"

یا مثلا دونالد رامسفلد که الان سالهای نود سالگی اش را سپری می کند؛ و از رییس جمهور لینکن تا حالا ظاهرا در کاخ سفید رفت و آمد داشته است؛ یک بار بیاید و هیلاری کلینتون را ببیند؛ و کتش را در بیاورد و نعره بکشد: "جرت بدهم؟"

واضح است که این کارها مناسب نیست.

بنابراین از شما تقاضا داریم اکنون که پایان دیکتاتورها را در خاورمیانه آغاز کرده اید؛ و از اینکار واضح است اهدافی دارید که حتما به منافع ایالات متحده ختم می شود؛ کاری کنید که این تغییر و تحول ضروری، با پایبندی به یک سری ارزشها انجام شود.

برای همین تقاضا داریم حالا که سگ لیبی افسارش را پاره کرده است؛ ناوهای بیشتری به سواحل لیبی ارسال کنید. و از کارهای لازم؛ خودداری نکنید.

در ضمن موشک های لازم برای هدف قرار دادنهای هوشمند را به خلیج فارس اعزام کنید. تا در موقع لزوم؛ معطل کمبود بمب نباشند.

مدل یوگسلاوی و بمباران اهداف-بجای بمباران اشخاص- نمونه ی کاملا موفقی بود.

کسانیکه باید پیام این رفتار را دریافت کنند؛ خواهند کرد.

اگر هم نکردند؛ نهایتا شما یک سری از بمب هایتان را آپدیت می کنید!

این لطف شما را دنیای آینده هم سپاسگزار خواهد بود. و همه، از جمله عیال شما هم از آن بهره مند خواهند شد.

 

با تشکر.

انجمن مبارزه با جر دادن در پارکینگ.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز