برخی بسیجی ها کمی هم عقل دارند!

گاهی برخی وبلاگهای طبقه ی ولایتمدار را که می خوانم، به حرفهای جالبی بر می خورم.

مثلا اخیرا یــکـــی از اینها به کلیه سیاستهای تبلیغی جمهوری اسلامی تاخته است. و این را خلاف خواسته های رهبر معظم دانسته است!

دو نکته را اینجا باید بگویم. اول اینکه اغلب آن طیف آدمها، واقعا آدمهای ساده ای هستند. یعنی اینها فکر می کنند رهبر معظم همان است که مثلا در سخنرانی هایش هست. نمی دانند این آدم؛ روی دیگری هم دارد که منحصر به جلسات محرمانه با مسوولین است.

مثلا همین انتقادی که وبلاگ مزبور به عدم اجرای سیاست "جذب حداکثری، دفع حداقلی" دارد؛ نمی داند به دستور همین رهبر است که انجام شده است.

اگر کسی مانند احمدی نژاد در حال کارهای دیوانه وار است؛ به دستور همین رهبر است که بالا آمده و کارها به او سپرده شده؛ و دم به دم ازش حمایت های محکم شده است. اگر نیروهای امنیتی یا محافل خاص سپاه یا هیات رزمندگان دارد مردم را وحشیانه سرکوب می کند؛ به دستور ویژه و حمایت خاص همین رهبر است. حالا اگر شما اینها را با سیاست جذب و دفع مذکور مخالف می دانید؛ باید به خود رهبر شکایت کنید. و بگویید چرا خودتان یک سیاست را اعلام می کنید؛ و ما را فریب می دهید؛ و بعد خودتان اولین کسی هستید که خلافش عمل می کنید!

دوم اینکه به نظر من سخن گاه به گاه این وبلاگ نویس ها که استثنائآ بویی هم از تعادل و تحمل ِ دیگران برده اند؛ اصلا خوب نیست! به نظر من کسانی مانند احمدی نژاد و حسین طائب و عزیز جعفری و نقدی و شریعتمداری هستند که خیلی خوبند!

زیرا به همان علتی که هم من می دانم هم آن وبلاگ نویس هم همه؛ این گروه اشخاصی که نام بردم، با تمام توان دارند برای ما کار می کنند!

یعنی دارند پایه های این نظام را چنان از ریشه می کنند که دیگر نامی هم ازش باقی نماند! مگر ما چیزی بالاتر از این می خواهیم؟

ما به امثال حسین تاجیک و حسین قدیانی –همان پاسدارانی که فائزه هاشمی را به تجاوز جنسی در ملا عام تهدید کردند- نیاز داریم. اینها لولو و مرجان دنیای سیاست اند!

و اتفاقا همین ها هستند که بیشترین نزدیکی را با رهبر معظم دارند و می دانند حضرت ایشان واقعآ چه چیزهایی را دوست دارند!

سخن دل رهبر معظم را اگر می خواهید بدانید؛ باید نزد منصور ارضی بروید و مجتبی!

و نزد این وبلاگ نویسهای هالو نروید که خیال می کنند باید کمی هم عقل داشت!

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز