سعید تاجیک اسمش را عوض کرد!

راستش پرسه زدن در سایتهای ولایی؛ دیگر دلم را می زند. آنقدر مطالبشان تکراری و مزخرف است؛ که حتی ارزش تحقیق و مطلع شدن و جواب دادن را هم ندارد. دلم می سوزد برای امت حزب الله که چطوری خودشان را با آن مزخرفات قانع می کنند!! واقعا که خیلی زجر می کشند!

اما یک مطلب را که خواندم بدم نیامد یک جوابیه کوتاه برایش بنویسم. شاید کسی خواند!

رسانه های ولایی، بعد از شروع قیام مصر؛ و بعد از آنکه مطلع شدند ممکن است قیام تونس باز در مصر هم تکرار شود؛ یک استراتژی جدید اتخاذ کردند. و آن اینکه گفتند: مردم مصر بیدار شده اند! بیداری اسلامی شده است! آنها از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته اند!

بعد که همه آمدند گفتند اگر الهام گرفتنی باشد؛ از جنبش سبز گرفته اند که اخیرا رخ داده و همه چیزش شبیه قیام آنهاست.

اینجا بود که بروبچه های ولایت؛ خیلی عصبانی شدند! گفتند مگر امکان دارد ملت های مسلمان بیدارشده، از شما الهام بگیرند؟ آنها دارند در برابر نوکران آمریکا و اسرائیل قیام می کنند. چه ربطی دارند به شما سبزها که همه تان نوکران آمریکا و اسرائیل هستید؟!

بعد اما قیام ها رسید به سوریه!

آنجا دیگر خبری از بیداری اسلامی نیست! کسی هم در برابر نوکر آمریکا و اسرائیل نیست که قیام می کند! ملت مسلمانی هم که عمرآ اگر باشد! اصلا قیامی وجود ندارد! یک مختصر اغتشاش است که به تحریک آمریکا و اسرائیل رخ داده است!

تا اینجای قضیه را که خوب متوجه شدید. حالا می ماند حرف ما:

به نظر می رسد که قیام مردم سوریه الان صاحب ندارد! یعنی از انقلاب اسلامی ایران الهام نگرفته است! بنابراین با خیال راحت می توانیم بگوییم قیام ملت سوریه؛ اغتشاشی است که از اغتشاش جنبش سبز ما الهام گرفته شده است!

اشکالی که ندارد؟

بگوییم؟

خوب، خدا را شکر!

پس اگر هم ملت سوریه پیروز شدند و دیکتاتور ان را سرنگون کردند؛ این معنی را می دهد قیامی که از جنبش سبز الهام گرفته، پیروز شده است!

پس ببین خود آن جنبش چه کولاکی خواهد کرد!

قضیه روشن است؟... آهستان اعتراض ندارد؟ آب و آتش؟ روزگار؟ دخمه بیست و شش؟ سعید تاجر؟ (راستی می دانید سعید تاجیک؛ اسمش را عوض کرده گذاشته: تاجر؟!!)

پس دستها را به آسمان بگیرید و از خدا بخواهید که دیکتاتور سوریه برود همان جا که دیکتاتور مصر رفت.

که این موضوع برای ما حیاتی است! علی الظاهر به عمری جنگ ما با دوستان ولایی، پایان می دهد!

مُردیم از بس باهاشان یکی به دو کردیم! مگر حرف حالیشان می شود؟ زبان نفهم ها!

اما الان دیگر فکر کنم به توافق رسیدیم!

خدایا! بار پروردگارا! ... سوریه برای ما مرگ و زندگی است!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز