ماجرای جر خوردن نکونام

من ابراهیم نکونام می خواهم گزارش امروزم را خدمت شما نمایندگان محترم مجلس  ارائه کنم. پیشاپیش از همه سروران گرامی که اجازه دادند من هم سخن بگویم تشکر می کنم. مخصوصا از حاج اسماعیل کوثری که انصافا لطف کردند و لحظاتی است از روی تریبون مجلس پایین آمده اند، و بقیه ی شعارهایشان را گذاشتند برای بعدها. جای پایشان هم من خودم با عبایم از روی میز اینجا پاک می کنم.

عرض کنم که گزارش ما راجع به فاجعه ی 25بهمن است که امروز قرائت می کنیم.

ماجرا از آنجا آغاز شد که وقتی نظام مقدس  اسلامی ما در اوج قدرت بود؛ و سرکردگان نظام سلطه را به کرنش واداشته بود؛ و رای 24میلیونی رییس جمهور همه را به ذلت انداخته بود، و خوار و خفیف کرده بود؛ آنها تصمیم گرفتند پروژه هایشان را شروع کنند.

آنها از ابتدا هدفی نداشتند جز اینکه خون به دل ما بکنند. نمی توانستند ببینند ما خوشحالیم. نمی توانستند لبخند را بر لبان نازنین مقام معظم رهبری، تاب بیاورند. و از لجشان در اتاق فکرهایشان، که اسنادش همه موجود است؛ گفتند ما یک فتنه ای را شروع می کنیم.

بعد هم ماجراهای اسف انگیز سال88 شروع شد.

امسال هم وقتی انقلاب تونس و مصر انجام شد؛ و آحاد ملتهای منطقه پشت سر هم نماینده می فرستادند پیش ما که تو را خدا؛ ارواح عمه تان بیایید برای ما الگو شوید که انقلاب ما دارد از بی الگویی می میرد؛ ناگهان این آقایان سران فتنه که با انگلیس و آمریکا ارتباط داشتند ماموریت یافتند که گند بزنند به کار ما.

برای همین به این سران فتنه دستور داده شد که یک راهپیمایی در تهران درست کنند تا آمریکا بتواند به دنیا بگوید موج انقلاب علیه دیکتاتورهای منطقه در ایران هم به وجود آمده است. و ملتهای منطقه را از ما و انقلاب اسلامی ما ناامید کند.

برای همین این آقایان این بیانیه را دادند و چند نفر در حدود سه الی چهار نفر همان طور که دیدیم در روز 25بهمن به خیابان آمدند. بلافاصله تصاویر این راهپیمایی به دنیا مخابره شد. و آمریکا توانست ملت های منطقه را متقاعد کند که ایران الگوی مناسبی نیست. و از همین لحظه بود که همه کشورهای منطقه نمایندگانشان را از ایران فراخواندند و گفتند شما که خودتان دیکتاتور هستید و مردم تان دارند علیه تان تظاهرات می کنند و شما توی سرشان می کوبید؛ چطور می خواستید الگوی ما شوید؟ حتی یکی از این نمایندگان منطقه؛ به خود من یک حرف ناجوری زد که من خیلی ناراحت شدم و گفتم چرا فحش ناموسی می دهی مرد حسابی؟

سپس این سران فتنه به کارهایشان پرداختند. در هنگام حضور مردم در 25بهمن و وقتی امت خودجوش حزب الله در حال جمع کردن قائله بودند؛ اینها شروع کردند به شهید سازی. عمدا چند نفر را کشتند؛ تا بگویند اینها را نظام مقدس کشته. که همان طور که می دانید به ده نفر شلیک شد. که چهار نفر از اینها کشته شدند. در حالیکه همان طور که اول گفتم کل این آدمها که به خیابان آمده بودند؛ چهار نفر نمی شدند. دروغگویی آقایان سران فتنه از همین اعداد و ارقام واضح می شود.

بعد هم به وسیله ی عمال منافق شان؛ شروع کردند کسانی را بازداشت کردن. تا پروژه ی بازداشت سازی را انجام کنند. و به دنیا بگویند: ببینید حکومت ایران که شما می خواستید الگوی ملت های منطقه بکنیدش؛ صدتا صدتا دارد مردم را بازداشت می کند. و این از بی صفتی سران فتنه بود.

در قدم بعدی آنها بعضی از بازداشتی ها را در بازداشتگاه ها به شدت مضروب کردند. حتی به من گزارش دادند که یک دختر جوانی را در خیابان در جلوی چشم مردم می زنند و بازداشت می کنند و او را روی زمین می کشند تا سوار خودروی سپاه کنند. و این دختر تمام این مدت داشته شیون می کشیده. پَست بودن آقایان را می بینید که چه پروژه هایی را اجرا می کنند؟

جالب اینکه بعدا در بازداشت گاه ها هم از سوی عناصر منافق؛ به شدت بازداشتی ها را مضروب کرده اند. حتی به دختر های بازداشت شده؛ تجاوز می کنند تا بتوانند پروژه ای تجاوز سازی را عملی کنند و در دنیا آبروی نظام مقدس ما را ببرند.

چقدر پست هستند این سران فتنه.

سپس در آخرین قدم هم پروژه ی بازداشت کردن خودشان را اجرا کردند. یعنی در حالیکه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در خانه شان نشسته اند و برای اینکه بتوانند بهتر شطرنج بازی کنند؛ چراغ های خانه شان را خاموش کرده اند؛ اعلام کرده اند ما الان بازداشت شده ایم و در زندان نمی دانم پشمکیه یا حشمتیه یا چیزی به همین نام بازداشت هستیم.

این آقایان حتی برای اینکه این پروژه هایشان درست از آب در بیاید؛ خودشان را به زندان حشمتیه رسانده اند و ناجوانمردانه خودشان را دارند شکنجه می کنند. تا پروژه ی شنکنجه سازی را عملی کنند.

تمام این خطوط از آمریکا به وسیله مصطفی واحدی، و از انگلیس بوسیله خشایار ارجمند که هر دو از اعضای مرکزیت سازمان فداییان خلق هستند؛ اجرایی شده است. و کار، کار آمریکا بوده است.

اینها با همه این کارها خواسته اند در این موقعیت حساس که در کشورهای منطقه دارد انقلاب می شود؛ و کشور ما هم در شرف انقلاب است؛ خواستند ما را بلرزانند. و نگذارند ما برای کشورهای منطقه الگو شویم و به دنیای منطقه بگوییم اینجا نه فقط دیگر انقلاب بشو نیست؛ بلکه یک بار که انقلاب شده و ما حاضریم تجربیات سی ساله ی خودمان را در اختیار شما بگذاریم.

حتی یکی از این نمایندگان گفت اتفاقا در کشور خود ما هم در سی سال گذشته انقلاب شد، و دیکتاتورهای خود ما هم یا رهبر انقلاب ما هستند یا رییس شورای فرماندهی انقلاب یا چیزی از این دست عنوان ها؛ و اصولا ما داریم در مقابل همین دیکتاتورهای سی ساله انقلاب می کنیم.

که ما دیدیم مزخرف می گوید اصلا جوابش را ندادیم.

خوب شد که رفتند از اینجا. اصلا نمایندگان خوبی نبودند برای منطقه. بیشتر شبیه جاسوس های موساد و سیا بودند انگار اصلا.

حالا شما نمایندگان محترم مجلس ولایت. بگویید بدانید با این سران فتنه چه کنیم که بیارزد؟

آی ... اوخ... بابا... باز این کوثری پرید روی تریبون ... دستم له شد مرد گنده... چرا ورجه وورجه می کنی جلوی دوربین تلویزیون ... اینجا که سپاه نیست دیوانه بازی در میاری... اینجا مجلس است... آخ... وای... نزن... باتومت را چرا داری می کنی توی چیز من... وامصیبتا... وا ولایتا...آخ...

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز