همه چیز اسلامی است؛ نگران چیزی نباشید!

1-                لیلا اوتادی را که می شناسید. همان دختر لاغری که در سریال های ماه رمضان، نقش دختر چادری خوشگل را بازی می کرد.

2-                مسعود ده نمکی را که می شناسید. همان جوان حزب اللهی دو آتشه که سوار موتورش با رفقا در چهار راه ولیعصر، راه را می بست و نسبت به رواج بدحجابی در جامعه عربده می کشید. در پارکهای تهران مردم را کتک می زد. و در اواخر دولت رفسنجانی؛ شروع کرده بود به آتش زدن سینماها. وی و گروهش در همان ایام بعد از نمازهای جمعه ی تهران، اعلامیه هایی را با دوستانش بین مردم پخش می کرد که به امت حزب الله خبر می داد رفسنجانی می خواهد برای بعد از خودش، ریاست جمهوری فائزه را سامان دهد! و مردم متعجب می شدند که این چقدر شجاع است که این طور علیه رفسنجانی قدرتمند، دارد داد و بیداد می کند! و نمی دانستند او و باندش زیر حمایت بیت رهبری قرار دارد.

3-                فائزه را که می شناسید. وی در دوران قدرت پدرش، یکبار گفته بود زنان لازم نیست مانتو بپوشند؛ و با کت و دامن هم بیرون بیایند؛ کافی است. بعد از آن بود که مسعود ده نمکی دیوانه شد! و موج اغتشاش او دار و دسته ی انصار حزب الله علیه فائزه شروع شد. همان موجی که ماه گذشته در قالب "جر دهندگان ولایت" خودش را نشان داد. بعد از آن بود که شخص ولی امر مسلمین جهان که بطور عجیبی با کارهای ده نمکی همانگ بود؛ رسما عنوان کرد حجاب زنان را مجتهد دارای ولایت باید مشخص کند نه انسانهای بی مسوولیت. و به این وسیله حجاب کت و دامن "خیلی محکم" محکوم شد!

4-                مسعود ده نمکی از طرفداران ویژه احمدی نژاد در سال 88 بود. وی حتی یکبار که اهالی سینما با رهبر کشور دیدار داشتند؛ و یکی از کارگردانان از اوضاع کشور نالیده بود؛ یکباره بلند شد و با حالی عربده گون؛ از احمدی نژاد -خطاب به رهبر فرزانه اش- دفاع کرد!

5-                در دوران انتخابات 88 بسیجیان ولایت خیلی خون دل خوردند که چرا در مراسم انتخاباتی ورزشگاه آزادی؛ دخترانی با حجاب نامناسب برای موسوی تبلیغ کرده بودند! آنها از این که حجاب این طور کنار گذاشته شده بود؛ خون گریه می کردند!

6-                عکس فوق را دوباره نگاه کنید. آن زن جوانی که کت و دامن نیلی رنگ پوشیده و موهای طلایی اش را روی صورت آرایش کرده اش ریخته؛ لیلا اوتادی است. آن هم که بلندگو دستش است؛ همان عربده کش انصار حزب الله است که چهار راه ولیعصر تهران را با موتورش می بست؛ چرا که حجاب خیلی بد شده است!

7-                کسی هم که این عکس را گرفته و در اینترنت با افتخار منتشر کرده؛ سایت فارس وابسته به سپاه پاسداران ولایت است!

8-                                               همه چیز بوی اسلام گرفته! فقط مانده است آقا ظهور کند!!



هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز