اخبار جمعه در راس اخبار هفته

چند تا اظهار نظر جالب به عرض مبارک بنده رسید که در ادامه می آید.

 

-           رهبر معظم می فرمایند: "جبهه استكبار و در رأس آن آمریكا به خوبی می دانند كه الگوی این حركت های مردمی، انقلاب ایران است." یکی از شیوه هایی که اغلب رهبر معظم مرتکب می شوند این است که هر گاه با کمبود دلیل برای فرمایشات خودشان روبرو می شوند، بلافاصله به آن می بندند: "دشمن خودش هم می داند" یعنی با این جمله ی طلایی، چند حرف را بیان می کنند: اول اینکه دلیل دیگری نداریم که عنوان کنیم! دوم اینکه ما از غیب بهمان خبر رسیده که دشمن چه چیزهایی می داند! سوم اینکه ضعف نفس مان را داریم داد می زنیم که چقدر وابسته به آمریکا هستیم که دانستن یا ندانستن یا بیان چیزی از طرف دشمن، اینقدر برای ما مهم و بزرگ است! جالب اینکه همه دنیا را هم پر کرده ایم که دشمن این آمریکای بی تربیت هستیم و اصلا هم غربگرا نیستیم!!

-           احمدی مقدم گفته است: "نیروی انتظامی با فریب خوردگان و آنهایی كه با سلب آسایش مردم و نوعا تخریب اموال عمومی، قتل و... جامعه را به سمت ناامنی پیش می برند قاطعانه و شدت عمل برخورد خواهد كرد ولی آنهایی كه در میدان ها و تجمع های غیرقانونی دستگیر می شوند پس از تكمیل پرونده به مقام قضایی معرفی می شوند تا به جرم و تخلف آنان رسیدگی شود." اولیی چیزی که به نظر من می رسد اینکه برخی کسانیکه نیروانتظامی می خواهد با آنها برخورد جدی کند؛ لاجرم به دستگاه قضایی تحویل داده نمی شوند! خودش میگوید! دوباره بخوانید! یعنی قوه قضاییه فقط وقتی وارد کار می شود که بخواهند برخورد ملایم با طرف انجام دهند! و مثلا او را بفرستند به اوین! و اگر بخواهند برخورد جدی و قاطعانه انجام دهند؛ لابد می سپارندش دست سردار رادان تا ببردش کهریزک! و تجاوز جنسی و مابقی ماجرا! این است نظام مقدس اسلامی ایران که همه ملت های منطقه در آرزوی داشتن آن هستند!

-           نکته سوم هم آنکه آخر این نکته دوم گفتم! یعنی اگر به گفته ی رهبر معظم؛ همه ملت های منطقه برای این در کشورهایشان انقلاب کردند که در به در داشتند خواستار نظامی به خوبی ایران می شدند؛ باید نتیجه گرفت که ملت های مصر و تونس و لیبی و یمن و اردن و بحرین و عربستان و اینها؛ همگی دلشان لک می زند بروند کهریزک! به جان خودمان نتیجه ی دیگری نمی توان گرفت!!

-           رهبر معظم بارها گفته اند "سیاه نمایی نکنید." یعنی اگر در کشور فساد و فحشا و ناامنی و دزدی و اینها هست؛ نگویید! باشد، اما نگویید! نظیر همین تجاوز جنسی به مردم که گفته اند بکنید، اما نگویید! برای همین مهدی طائب هم که خودش دستی در ماجرا دارد؛ راحت در نهم دیماه آمد و قضیه ی تجاوزها را به شدت مسخره کرد! اما اینبار با انکار بازداشت شدن موسوی و کروبی؛ در حالیکه همه دنیا فهمیده اند آندو تحت بازداشت هستند؛ آخرین ورژن از این "سیاه نمایی نکنید" درست شد! یعنی موسوی را بگیرید؛ اما نگویید که گرفته اید!!

-           برخی اخبار هم می گوید کمیته ای که در بیت رهبری، به اصطلاح برای مدیریت بحران پس از 25بهمن تشکیل شده؛ برای همه مسوولین تکالیفی را مشخص کرده است. که رهبر معظم هم گفته اند اگر برای من هم تکلیفی کند؛ آن را اجرا خواهم کرد. این کمیته بوده که به خود رهبر و احمدی نژاد توصیه کرده از اظهار نظر علنی در اینباره خودداری کنند. ظاهرا بخاطر اینکه مردم خیلی از این دو نفر متنفرند و سخنانشان تحریک کننده ی بیشتری خواهد بود! و این بوده ظاهرا علت سکوت رهبر.

-                           گفته شده کمیته فوق تحت مسوولیت مجتبی است. این خبر آخر تایید نشده است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز