حسین جوجو، اعدام باید گردد!

وبلاگ آهستان که گویی کلی از رفتار یکی از دوستان بسیجی شان در فحاشی به فائزه هاشمی شرمنده شده است؛ چند تا مطلب در این باره نوشته است و به شدت این فحاشی و حمله ناموسی را محکوم کرده است.

وی در آخرین مطلبش چیزی نوشته که خواندنش می ارزد. او گفته به هر صورت و با هر بهانه ای ما اجازه نداریم به کسی فحش دهیم؛ خواه فائزه هاشمی باشد خواه نباشد.

من می گویم تا اینجای حرفتان مقبول. اما یک حرف را انگار شما آگاهانه دارید فراموش می کنید. تا آنجا که ما میدانیم آن فیلم منحصر به فحاشی ناموسی نبوده است؛ و نسبت زنا که داده شده. و اینکه برخی گفته اند این گفته "حد قذف" برای آن فحاش به همراه دارد. بلکه در این فیلم مطلب دیگری هم گفته شده که فحش نیست. و آن تهدید به تجاوز جنسی است.

همان رفتاری است که این لباس شخصی ها یا به تعبیر درست تر پاسداران سپاه، با دختران بازداشت شده در این بیست ماهه انجام دادند و کروبی فقط بخشی شان را افشا کرد که اینگونه دشمنش شدند. همین ها هستند که در پادگان های سپاه، مسوول آدم کردن دختران سبز بوده و هستند. و تنها کاری که می توانند بکنند اتکا به بساط مبارکشان است!

عبارت "جرَت می دهم" به هیچ وجه فحش نیست و به حد قذف منتهی نمی شود. تهدید است به تجاوز. و این فرد باید به اتهام "اِفساد فی الارض" محاکمه شود.

سخن واضح  است؟

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز