گزارشگر ژی.ام.و به ایران بازگشت!

سرانجام اخراج خبرنگار صداسیما "کامران نجف زاده" از فرانسه تایید شد!

وی لحظاتی پیش در تلویزیون جام جم (برون مرزی صداسیما) حاضر شد و کلمات جالبی گفت:

 

-                           من خودم دنبال این بودم که اخراجم کنند!

-                           غرب همه چیزش هم بد نیست!

-                           من قرار بود یک سال و نیم قبل از انتخابات آخر، به فرانسه بروم. در طول این مدت در حال کارهای اداری بودیم!

-                           ایرانی های فرانسه خیلی به من لطف داشتند!

-                           من به همه خط قرمزهای فرانسه احترام می گذاشتم!

-                           یکی از موثرترین گزارشهای من؛ گزارش ژیان (ماشین ژیان) بود!

-                           من از آقای احمدی نژاد هم انتقاد کردم!

-                           پلیسهایی که آمدند دم خانه من، برخورد خوبی داشتند!

-                           من از فرانسه این انتظار را (انتظار این برخورد را) نداشتم!

-                           من سعی کردم فقط کار خبرنگاری کنم. چون من خبرنگارم!

-                           به من اتهام زدند که گزارشهای نژادپرستانه درست کرده ام! یا اینکه در تظاهرات ضد امنیت عمومی شرکت داشته ام!

-                           من انتقادات زیادی به وزارت خارجه خودمان دارم که بعدا در موردش مفصلآ حرف می زنم!

-                           به نظر من سرویس های غربی دارند روی فرزندان دیپلمات های مقیم خارج کار می کنند! من حرف های زیادی دارم! به نظر من موضوع اصلا شوخی نیست!

-                           من در فرانسه خیلی دوستان خوبی داشتم!!

 

جالب اینکه کامران نجف زاده؛ همان مجری و احتمالا موسس اخبار بیست و سی است. که کارش تحریک نیروهای امنیتی ایران و انداختن آنها به جان مردم بی پناه است. اما در این حضورش در جام جم؛ از برخورد محترمانه ی فرانسه با خودش چگونه می نالد!

کامی اصولا همیشه "طنز" بوده است! اختصاص به الان ندارد!!



هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز