نفت ما مال آمریکا نیست جانم!

 

وبلاگ بلوچ در آخرین مطلبش خطابه ای داشته با اوباما؛ و اینکه حواسش غیر از پیام نوروزی، به اقدامات عملی هم باشد؛ در عوض ما هم نفت است که به پای ایشان خواهیم ریخت!

من جوابی دارم به بلوچ. و آن اینکه:

 ما نیازی به دولت فخیمه آمریکا نداریم تا آزادمان کند. همین که دست حمایتش را از نوکرانش در ایران بردارد؛ و با تمام وجود از دیکتاتورهای ما حمایت نکند؛ کافی است! خودمان می دانیم چطور حقشان را کف دستشان بگذاریم.

همان حمایت هایی که به دیکتاتورها اجازه داده سرکوب کنند؛ پول دربیاورند؛ خرج کنند؛ چطوری خرج کنند؛ آموزش دستگاه های جاسوسی را داشته باشند؛ آموزش تبلیغات داشته باشند؛ و هزاران راه دیگر که همین آمریکا به دیکتاتور پیر و فرتوت ما یاد داده تا آنها بتوانند میلیونها ایرانی را در مشت خودشان نگه دارند. یک قوم اندک؛ چون با پول و قدرت هستند؛ همه ی ایرانی ها را حریف شده اند. و این ممکن نبود برای دیکتاتور؛ مگر اینکه آمریکا از او حمایت کد.

مطلب دوم هم اینکه، نفت ایران مال ایرانی است. ما به هیچ وجه سرمایه مان را به پای آمریکای کلاش نخواهیم ریخت. نفت، مال رشد و توسعه ی ایران است.

چه کسی به شما گفته ما حاضریم نفت را به آمریکا بدهیم؟

و مگر نوکران فعلی آمریکا در ایران؛ کاری غیر از این دارند می کنند؟

یعنی شما فقط می خواهید این نوکرها بروند؛ و شما نوکران جدید او باشید؟!

نه، ما این را نمی خواهیم.

ما می خواهیم ایران را آزاد کنیم. و آن را بسازیم. ایرانی که به دست دیکتاتورهای رنگارنگ این سالها؛ چیزی ازش باقی نمانده است.

بله؛ نظرات ما این است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز