دیکتاتورها بعد از فرار به کجا می روند؟

یادتان هست عامل اصلی فروپاشی شوروی چی بود؟

مسابقه تسلیحاتی؟ فشار تبلیغاتی و انقلاب نرم؟ حمله نظامی؟

هیچکدام! این، نابودی اقتصاد شوروی بود و فروشگاه های خالی از کالای آن کشور عظیم؛ که چندماهه آن ابرقدرت را به زانو درآورد.

حالا نگاه کنید به اوضاع ایران. نه تظاهرات سیاسی، این نظام بسته را از پا می اندازد؛ نه حمله نظامی لازم است. فروپاشی اقتصادی است که کارش را تمام خواهد کرد.

با شروع سال جدید؛ طرح هدفمندی، آرام آرام خودش را نشان خواهد داد. فشار امنیتی که بر اقتصاد وجود داشته، کم کم رنگ خواهد باخت. و قدرت واقعی اقتصاد؛ خودش را نمایان خواهد کرد.

صف های طولانی و شورش های نامتمرکز مردمان فرودست جامعه؛ چنان فشاری وارد خواهد آورد که مردان سیاست را به تصمیمات عجیب و غریب خواهد کشاند. و همان تصمیمات، موجب خواهد شد فروپاشی اقتصادی شوروی در اینجا هم تکرار شود.

نگاه کنید طرح هدفمندی دقیقا در چه اوضاعی اجرا شد! همزمانی با قیام های خاورمیانه را دوباره از ذهن بگذرانید! چیزی دستگیرتان نمی شود؟

اگر بپذیریم احمدی نژاد، مامور موساد است؛ باید بدانیم او در ماههای آینده همان کارهایی را خواهد کرد که نظام را هر چه قاطعانه تر به سوی فروپاشی خواهد بُرد. و شورشهای مردمی ای سامان خواهد داد، که سبزها را انگشت به دهانش خواهد کرد!

سال جدید با گرانی شدید برق و گاز آغاز خواهد شد. نرخ کرایه راه و بار، ده برابر خواهد شد. و بازار، گلوی مردم را خواهد گرفت.

مردم به خشم خواهند آمد. اولین نشانه های شورش مردمی؛ دستگاه امنیتی را به کارهای شتابزده ای خواهد کشاند که همان کارها، مردم را به جان خواهد آورد. و یک سال نخواهد کشید که نامی از جمهوری اسلامی نمانَد.

باز هم یادتان بیاید اسنادی که از عضویت احمدی نژاد در موساد حکایت دارد. و یادتان بیاید هاله نور را؛ کهریزک را؛ دست امام زمان را در یارانه ها؛ مصاحبه را با خبرنگار بی حجاب؛ عزل محسنی اژه ای را از وزارت اطلاعات وقتی داشت از رهبر دفاع می کرد؛ کار 14خرداد او را در جلوی چشم مردم؛ و هزاران عمل او که طبق برنامه انجام شده است.

 

و یادتان بیاید بعد از سرنگونی این نظام، احمدی نژاد مسلمآ جایی را خواهد داشت که به آن فرار کند!

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز