توصیه ما به نیروهای امنیتی بحرین!

سایت لباش شخصی ها در خبری عنوان داشت که برای اعزام به بحرین و دفاع از شیعیان بحرین اعلام آمادگی میکند.

به نظر ما این یک فرصت عالی است!

بنابراین ما به حکومت بحرین پیشنهاد می کنم این فرصت را از دست ندهند و اجازه دهند لباس شخصی های منصور ارضی، به بحرین وارد شوند.

چون این اولین بار است که لباس شخصی های شجاع ایران؛ بجای آنکه از حمایت حکومت برخوردار باشند؛ در مقابل یک حکومت می خواهند بایستند.

لباس شخصی های ما همیشه مثل مردان ِ داخل حمام زنانه، خیلی شجاع بوده اند وقتی که نیروی انتظامی و دادگاه ها و وزارت اطلاعات و سپاه از آنها حمایت می کرده است!!... هیچ جرم ِ آنها تحت تعقیب قرار نمی گیرد. با خطر بازداشت روبرو نیستند. و دم به دم از سوی محافل نزدیک به بیت رهبر، ستایش می شوند. و صدا و سیما هم آنها را حمد و ثنا می کند!

حالا برای اولین بار می خواهند بروند جایی لات بازی در بیاورند که نیروهای امنیتی، آنها را شناسایی می کند. بازداشت می کند. شکنجه می کند...

بنابراین به نیروهای امنیتی بحرین توصیه میکنیم اگر دیدید کسانی توی خیابان حیدر حیدر میکنند؛ توی گلّه های بیست تایی موتورسوار حرکت می کنند؛ کابل برق یا زنجیر موتور توی هوا می چرخانند؛ چشمانشان هرزه است و دنبال زنان جوان می چرخد؛ سه چهار تایی می افتند روی یک نفر و تا می خورد می زنندش... بدانید همان لباس شخصی های ما هستند! آنها را بازداشت کنید. به کهریزک بحرین ببرید. و باتوم کنید توی ...شان!

خودشان زود بر می گردند و احتمالا آدم می شوند!

از ما گفتن بود!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز