جشن زیبای من!

من هر بار که این وبلاگ بدنام –آهستان- را می خوانم؛ قبل از هر احساس دیگری؛ حالت ترحم پیدا می کنم. از اینکه چقدر امثال این آدمها؛ کوچک هستند! چقدر خداوند بهره ی کمی از هوش به اینها داده. چقدر اشتباهات عجیبی در قضاوت هایشان می کنند. و همین اشتباهاتشان را می خواهند بر همه جا مسلط و پیروز نشان دهند.

مثلا اخیرا از این نرمش مسخره مهاجرانی خیلی ذوق زده شده! بعد اشاره ای کرده به وبلاگ مهدی خزعلی که در آن از ایجاد پرونده برای مهاجرانی سخن گفته شده. و آهستان خطاب می کند به مهاجرانی که: ببینید شما به خودتان هم رحم نمی کنید و برای هم پرونده می سازید! پس بیایید و به خیمه ولایت و به ما بپیوندید!

حالا نه اینکه در خیمه ولایت همه با هم خوب هستند! و همین چند روز پیش بود که آهستان با آن دیوانه از قفس پرید-حسین قدیانی- چنان فحش فحش کشی راه انداخته بودند که شده بودند مرکز خنده! اما جالب این است که اینها واقعا در یک دنیای دیگر سیر می کنند!.. مهدی خزعلی در وبلاگش به مهاجرانی با کنایه می گوید که به آقایان یعنی به نیروهای امنیتی گفتم پاچه خواری شما را؛ گفتند پرونده اش سنگین تر از این حرف هاست!

ولی آهستان خیال می کند سبزها دارند برای هم پرونده می سازند!

یعنی واقعا فکر می کند که سبزها انسانهای خطرناکی هستند. و نیروهای امنیتی و قضایی و دولت جمهوری اسلامی هم این قدر رووف هستند که فقط به فکر مردم هستند!!

البته نظیر این آهستان خیلی بوده اند. حتی خیلی از همین سبزهای امروز؛ روزگاری از فداییان امام امت بودند! ولی آرام آرام فهمیدند چه نظام کثیفی را دارند ستایش می کنند. امثال آهستان هم –اگر خودشان از نیروهای امنیتی نباشند- روزگاری خواهند آمد که دشمن سرسخت این نظام خواهند شد.

اما به نظر من سخنی که باید با این طیف آدمها زدف دفاع از خود, نباید باشد. بلکه باید به افکار خود اینها حمـــله کرد.

مثلا نباید گفت سبزها خوبند. یا موسوی افکار بلندی دارد. یا کروبی صادق است. که اگر اینها را بهشان بگویید, کف بر دهانشان خواهد آمد و عن قریب است که خودشان را جـــــِـــر بدهند! بلکه باید از ارزشهای خودشان حرف زد و انها را به چالش کشید.

مثلا ازشان پرسید شما که طرفدار رهبر هستید؛ برای ما بگویید که این رهبر چه چیزی دارد که شایسته ستایش باشد؟ شایسته دفاع باشد؟ شایسته تقدس باشد؟ که شما دنبالش راه بیافتید. ازش دفاع کنید. جان و فکر و آینده و اخرتتان را برایش به باد دهید. و بخاطر او آدم بکشید و به نوامیس مردم تجاوز کنید. چنانکه کرده اید و باز هم خواهید کرد. شرم هم نمی کنید. شرمی که هرگز در چهره سردار رادان و سردار نقدی یافت نمی شود.

این سید علی چی دارد که شما او را می پرستید؟ غیر از این است که یک آخوند ساده است که اتفاقا اصلا درسی هم نخوانده و از آخوندهای بیسواد است؟ چه چیز دیگری دارد؟ ضمن اینکه آخوند چندان خوشنامی هم نیست. دود و دم و پیپ و چپقش از جوانی اش معروف است. شرکتش در جلسات مختلط با زنان مشهور است. همین الان هم که می بینید نوع نگرش اش را به زنان. و بیت اش پر است از زنان بی شخصیت و آرایش کرده و ... صدا و سیمایش را که می بینید. جامعه را که می بینید. فحشا را که در جامعه می بینید.

راستی چرا این رهبر که این قدر طرفدار دارد, قدرت دارد؛ سپاه دارد که میلیونها سبز معترض را خفه می کنند؛ نمی خواهند با فحشا برخورد کنند؟ و نه سپاه انقلابی؛ نه نیروی انتظامی, نه دادگاهها ؛ هیچ برخوردی با فحشا نمی کنند؟ غیر از این است که نظرات این رهبر اینگونه است؟

چرا ایران در مواد مخدر غرق شده است تحت رهبری های این رهبر؟ چرا مشروبات الکی این قدر در ایران رواج یافته است؟

شما که اعتراض سبزها را با اعتراض مصری ها مقایسه می کردید و می گفتید مصری ها در هنگامه اعتراض شان، نماز جماعت می خواندند؛ چرا نمی آیید بگویید در مصر و تحت سی سال رهبری حسنی مبارک؛ اقلا نماز و حجاب و بخشی از اسلام باقی ماند تا جوانانش عاشق اسلام بمانند. و فحشا و مشروب و مواد این طور همه چیز را نابود نکرد. اما در ایران نه نماز مانده نه سلامت اخلاقی و نه هیچ چیز دیگر. این ایرانی است که رهبر شما تحویل من و شما داده.

چرا جوابی به این سوالات نمی دهید؟ جواب به ما. جواب به خودتان. این چه رهبری است که بیست سال است یک تنه دارد حکومت می کند؛ و امروز نه دین برای این مردم باقی گذاشته است نه دنیا. کجاست این اسلامی که حضرت ایشان می خواهد پرچمدار آن باشد؟

اسلام، و فساد مالی؟ اسلام و شراب؟ اسلام و فحشا؟ اسلام و ربا؟ اسلام و دزدی های گسترده و کلان؟... کو این اسلام؟

رهبر شما اسلام را در این کشور نابود کرده است. و این کار را نه فقط با بی عرضگی هایش کرده؛ بلکه برخی را با فسادی که خودش دارد انجام داده. کسی که مبتلا به زن است؛ نمی تواند و نمی خواهد که با فحشا برخورد کند. و برخی را هم بخاطر عقاید انحرافی ای که دارد کرده است.

یک بار برای همیشه بیایید و جواب دهید این رهبر چرا اسلام را نابود کرده است. و شما از این رهبر به شدت دفاع می کنید و او را بابایتان خامنه ای می خوانید؛ و بخاطر اسلام می خواهید سر همه مردم را بشکنید که چرا این رهبر را قبول ندارند! جالب اینکه در مجازات مردمی هم که این رهبر را قبول ندارند؛ موازین اسلامی را رعایت نمی کنید. و مثلا سبزها را بازداشت می کنید و در پادگان های سپاه؛ لخت مادرزاد می کنید و تهدید به تجاوز می کنید و گاهی هم انجام می دهید! یعنی حتی سرکوبتان هم به مدل سیدعلی است!

سر تا پای شما ضداسلامی است. اما شما شده اید داعیه دار اسلام! و دشمن را کسی می دانید که می خواهد اسلام را براندازد. و نمی گویید مگر چیزی از اسلام هم مانده در این سرزمین که دشمن بخواهد براندازدش!

و همه را تشویق می کنید که بصیرت پیدا کنند؛ به دامان رهبری برگردند؛ و بدانند که بابای ماست خامنه ای!

معلوم نیست چقدر دیگر این مردم باید در دامان بابای شما بمانند و دیگر چه چیزی برایشان مانده که از دست بدهند!

این مردم که کامل در مدل سیدعلی دفن شده اند. دومین کشور مصرف کننده مواد مخدر دنیا شده اند. یکی از بالاترین کشورها در مصرف شراب و عرق شده اند. فحشا بالا و سن فواحش به پایین ترین سطح رسیده. ربا همه مردم را خفه کرده. دزدی از بیت المال از سوی دولتی ها و سردارها و این و آن در دنیا بی سابقه شده است.

باز هم به دامان بابای شما باید برگردیم؟ که چه شود دیگر؟

شهوت قدرت و شهرت شما کی پایان می پذیرد؟

بس کنید! که آن زمان که خدا بخواهد، رهبر شما خواهد رفت. به بدصورتی هم خواهد رفت. خیلی بدتر از مدلی که صدام رفت.

نیایش شبانه ی ما؛ نفرین بر رهبر شماست. هر شب و هر ساعت. و خدا اگر خداست؛ و ما اگر خداباوریم؛ پایان کار رهبر شما را همین چند ماه دیگر شاهد خواهیم بود.

ان شاء الله می بینیم این لحظات شاد و زیبا را.

و من عهد کرده ام زمانی که اولین زمزمه های رفتن رهبر شما را شنیدم؛ شخصا یک اسپری رنگ بردارم در یکی از خیابان های شلوغ تهران شعار بنویسم:

رهبر معظم رفت؛ ایران آماده جشن ملی!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز