زنده باد شیعیان بحرین؛ مرگ بر شیعیان تهران!!

به وبلاگ و سایت های دوستان عرزشی که سر می زنم؛ همه دارند از کشتار شیعیان بحرین می نالند! این درحالی است کشتار مردم بحرین به مراتب از کشتار مردم تهران در بیست ماه گذشته خفیف تر بوده است.

و در همین ایام؛ مردم لیبی به معنای واقعی کلمه به دست رهبر معظم لیبی دارند کشتار می شوند. آمارهای ابتدایی از کشته شدن ده هزار لیبیایی خبر می دهد. در حالیکه آمار کشته های بحرینی عدد 6 است!

خوب که به این دوستان اعتراض کنی؛ جوابت خواهند گفت: خوب؛ بحرینی ها شیعه هستند؛ مگر خبر نداری؟!

من این نگرش کثیف را چیزی جز "نژادپرستی" نمی دانم. و به شدت آن را محکوم می کنم.

کمی رشد یافته شده ی این نگرش، می شود تفکر هیات رزمندگان ِ منصور ارضی؛ که میگوید کسانی را که رهبر معظم را قبول ندارند می توان شکنجه داد، کشت، تحت تجاوز قرار داد؛ چرا که هر که ولایت نداشته باشد، دین ندارد!

درست است که منصور ارضی یک "سگ" است. اما دوستان عرزشی هم دست کمی از او ندارند!!

ضمن اینکه "رادیو اگر" کشتار همه مردم مظلوم و قیام کرده را در برابر دیکتاتوری نیز محکوم می کند. حتی اگر یک نفر در بحرین کشته شده بود؛ ما او را بزرگ می شمردیم. همچنین اعزام نیرو از عربستان را هم تقبیح می کنیم. همان طور که اعزام نیروی حزب الله لبنان برای سرکوب سی خرداد تهران را تقبیح کردیم.

مزدور، مزدور است. لبنانی یا سعودی؛ فرقی نمی کند.

اما جالب است سایتهای این دوستان عرزشی، که خودشان از نیروهای لباس شخصی سرکوب هستند. اما در وبلاگهایشان تیتر می زنند: با خبر شدیم یک بحرینی با بـــاتــــوم پلیس بحرین زخمی شد! وامصیبتا!!

و بعد هم می روند خون های خشک نشده از روی باتوم خودشان را پاک می کنند!! که باتوم خوب و قشنگی داشتیم! دفاع مقدس هشت ماهه داشتیم! شهید دادیم! جانباز دادیم! هزار تا پلیس کشته دادیم!!!

دوران عجیبی است. و کمی هم البته خنده دار!!

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز