دنیای شیرین دیوانه ها!!

چند وقت پیش، پناهیان سخنان مسخره ای بر زبان راند که فکر کنم تا سالها فراموش نشود.

وی گفت: "اگر مقام عظمای ولایت، سران فتنه را نفرین کرده بودند، آنها نابود شده بودند. و نیازی به این بگیر و ببندها نبود!"

گاهی انسان در شرایط حاد روانی که قرار میگیرد؛ لاجرم حرفهای عجیب و غریب می زند. اوج این دیوانگی را می توانید در معمّر قذافی ببینید. وی در شرایطی که مردم لیبی چند شهر لیبی را فتح کرده بودند؛ آمد و بر بالای آن سنگها گفت: "عشق به رهبر انقلاب یعنی زندگی! پس بخوانید و برقصید!!"

اینکه قذافی دیوانه تر است یا پناهیان؛ سوالی نیست که بتوان به راحتی به آن جواب داد. اما راحت می توان گفت دیوانه های عصر ما؛ شرایط خوبی ندارند!

اما خوب است قذافی این قدر عقل دارد که بگوید در لیبی هیچ اتفاق بدی نیافتاده است. اما پناهیان احمق؛ دارد میگوید طرفداران رهبر عظمایش، بگیر و ببندها داشته اند! و باز هم موفق نشده اند! حالا بجای این "بگیر و ببند" بگذارید معنای واقعی اش را: کشتار و تجاوز به دست سپاهیان رهبر!

درست است که پناهیان هیچ وقتی چیزی نبود. اما شاید بتوان گفت اخیرا دارد چیزکی می شود! حداقل برای مردم ایران که مفید است. چرا چیزهایی را می گوید که کسی جرات ندارد بگوید. اما او در قالب طرفداری افراطی و روانی گون از رهبرش؛ حرفهایی می زند که شنیدنی است!

به قول یک نفر، نکند ما به این پناهیان پول داده ایم که این ها را بگوید!!

اما یک نکته هنوز مبهم  است. و آن اینکه پناهیان از کجا می داند که رهبرش ما را نفرین نکرده است؟!!

کسی که این قدر مثل بچه های تازه بالغ، در این ماههای اخیر می آمد و از اینکه فتنه را جمع کرده است؛ شادی می کرد؛ مسلم است نفرین هم کرده است! اما "و دُعاءُ الکافِرینَ اِلا ّفِی ضَلال"

که نفرین و دعای رهبرش اگر گرفتنی بود؛ نیازی به این بگیر و ببند و بکش و تجاوزها نبود. و اصولا او با بازگشت فتنه روبرو نمی شد!

و پاسداران مجلس –نمایندگان سابق مجلس!- آن الواطی را در بهارستان پیاده نمی کردند!

پس سخن درست این است:

اگر رهبر شما نفرین بُکُن بود؛ نیازی به لات بازی های مجلس هم نبود!

نیازی به لمپن بازی های پناهیان هم نبود.

نیازی به کهریزک و رادان هم نبود.

نیازی به اوین هم نبود.

و آنوقت اصولا رهبرتان استعفا می دادند و به گوشه ای می رفتند و دست نفرین به آسمان و زمین بر می داشتند و از خدا قبض روح موسوی و کروبی را می خواستند!

که اگر این کار را بکنند؛ ملتی را شاد خواهند کرد!!

پس ای پناهیان و ای قذافی! بزنید و برقصید که عشق به رهبر، یعنی زندگی!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز