سردارها و سکته ها

 

در چند روزی که "رادیو اگر" مرتب نمی شد؛ چند خبر خیلی مهم منتشر شد.

یکی سخنان رییس اطلاعات سپاه –یا همان نهادی که کشور را دارد می چرخاند- بود. که اولا تایید نامه ی چندی پیش صادق لاریجانی بود به رهبر. که خود صادق هم آمده بود در تلویزیون و نامه اش را تکذیب کرده بود. ظاهرا در اردوی ولایت؛ فقط احمدی نژاد نیست که دروغ می گوید!

سخنان حسین طائب خیلی جالب بود. ترسی که اینها با همه شقاوتشان؛ از شرایط دارند. و کارهای رقت آمیزی که در دفاع از خودشان می کنند. مثلا ارتش سایبری که می خواست خیلی رعب انگیز بنُماید؛ کارش در حد پول دادن به چند تا کاربر سایت بالاترین؛ یا خرید سایتهای دم دستی مانند خودنویس بوده!

بد نیست مطلبی را که چند ماه پیش رادیو اگر درباره خودنویس نوشت؛ مطالعه کنید. در آنجا ما گفتیم کارهای نیک آهنگ و خودنویس او به شدت مشکوک است.

 

خبر بعدی گزارش اخیر سازمان انرژی اتمی است. که برای اولین بار ایران را متهم به ساخت بمب اتمی بصورت پنهانی کرده است. و این اولین بار است که این سازمان از ساخت بمب سخن می گوید.

 

سوم خبر عجیب سایت کلمه است که گفته فهمیدیم موسوی در خانه اش است. نمی خواهم این سایت را به پول گرفتن متهم کنم. بلکه بیشتر می گویم اینها ترسیده اند و سازش مختصری کرده اند. همان طور که مهاجرانی را ترساندند و کمی روغن نرم کننده بهش مالیدند! اما کلمه در برخی موارد مشکوک است. درست این خبر را وقتی منتشر می کند که قرار است تجمع اعتراضی رخ دهد! یا چندی پیش بیانیه ای از سوی موسوی منتشر کرد که معلوم شد به قلم او نبوده است.

 

خبر دیگر، تجمع شیعیان بحرین دربرابر سفارت آمریکا در منامه است. این شیعیان خواستار حمایت بیشتر آمریکا از جنبش خود شده اند! دوباره بخوانید: شیعیان بحرین! همان ها که نظام ایران می خواست آنها را مستقل هایی بداند که می خواهند کشورشان را از چنگ آمریکا در بیاورند! همان ها که نظام ایران پرچم زرد و زشت حزب الله لبنان را بارها دست شان داده بود! همان ها که رهبر ایران ادعای کرده بود همه جای دنیا دارد شعبه هایی از انقلاب ایران می زند! همان جا که قرار بود سومین مستعمره ی نظام ایران پس از لبنان باشد! آدم گاهی با خواندن برخی اخبار دلش می خواهد از فرط سرخوشی؛ پشتک وارو بزند!

 

خبر بعدی هم حمله نظامی پیش روی آمریکا به لیبی است. این حمله را از این منظر نگاه کنید که از هر بمبی که بر هر پادگان قذافی فروخواهد افتاد ان شاء الله؛ یک سردار ایرانی سکته خواهد کرد!

یادتان باشد ایران مانند مصر نیست. بلکه مانند عراق صدام و لیبی قذافی است. جایی که قذافی؛ از عشق مردمش به رهبر انقلاب لیبی سخنرانی می کند! جایی که فداییان قذافی؛ برای رهبرشان می میرند؛ می کشند؛ و تجاوز می کنند! جایی که مانند ایران؛ پر است از حسین تاجیک؛ که آماده جر دادن دشمنان رهبرشان هستند.

یادتان باشد علت اصلی تحمل ایران؛ وجود صدام و عراق او بود. و سیاست مهار دو جانبه. و اینکه مدتهاست صدامی نیست. و آن سیاست به موزه پیوسته.

بار دیگر با لذت بیشتر بخوانید: هر بمبی که بر سر پادگانی در لیبی فرو می افتد؛ یک سردار شکم گنده سکته خواهد کرد!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز