اگر مرد باشی, مانند هیملر خودکشی می کنی

«اين پليسی نبود كه بر ضد خشونت، قتل يا سلب آزادی مردم، اقدام كند بلكه پليسی بود در پشتيبانی از كسانی كه مرتكب چنين تجاوزهايی ميشدند»

این گفته ی یکی از مقامات ارشد گشتاپو بود که در دادگاه نورنبرگ بیان کرد.

گشتاپو که مخفف عبارت "پلیس مخفی" به آلمانی است؛ در سال 1933 به دستور هیتلر تشکیل شد. و در سال 1936 بنا به قانونی که از مجلس وقت آلمان گذشت؛ از رعایت هرگونه قانونی معاف شد! بله؛ از رعایت هر قانونی!

یک نهاد که تشکیل شده بود بدون رعایت هر قانونی؛ عهده دار امور سیاسی و حمایت از شخص رهبر باشد. تا جاییکه اگر کسی هنگام سلام و احوالپرسی با خانواده اش؛ نام رهبر را نمی آورد و سلام نازی نمی داد؛ شناسایی شده و راهی اردوگاههای کار می شد!

حالا نگاهی بیندازید به کشور خودمان. و نهاد غیررسمی ای که هر کار بخواهد می کند؛ و از هفت دولت هم آزاد است! می زند؛ می کشد؛ تجاوز می کند؛ و این آخری هم دختر هاشمی رفسنجانی را در وسط خیابان به تجاوز جنسی تهدید میکند!! گروهی وابسته به سپاه؛ که با لباس شخصی کار می کند, و کاملا به بالاترین مقام کشور متصل است. از طرف او حمایت می شوند. و فداییان رهبر هستند!

جالب اینکه تعداد این لباس شخصی ها خیلی کم است. گرچه پاتوقشان در مسجد ارک و دیگر مناطق هیات رزمندگان است؛ اما محل کار ثابتشان؛ یکی از نیروهای سپاه است. از سپاه حقوق ثابت می گیرند. و با تمامی نهادهای امنیتی در ارتباطند. عمده ی موفقیتشان در کارشان؛ بخاطر نعره زدن شان؛ لات بازی شان؛ کتک کاری شان؛ جسارتشان در حتی آدم کشتن؛ و بی پروایی شان حتی در تجاوز جنسی است. آنها هر کاری را که بقای رهبر لازم داشته باشد؛ انجام می دهند.

اعضای گشتاپو هم چندان زیاد نبودند. در پایان جنگ دوم جهانی مشخص شد فقط 30هزار نفر بودند که میلیونها آلمانی و غیرآلمانی را به بند کشیده بودند!

لباس شخصی ها هم شاید در سراسر کشور؛ 10هزار نفر نباشند!

سرانجام دیکتاتور آلمان تمام شد. گشتاپو هم منحل شد. و هیملر، رییس آن هم خودکشی کرد.

شاید فردای ما هم همانند آلمان باشد. و پلیسی تشکیل دهیم که نه در خدمت شخص رهبر باشد و همه جرم جنایتی را برای او انجام دهد. بلکه در خدمت مردم باشد و با هر جرمی مقابله کند. قویترین پلیس دنیا؛ و برای مردم.

سوال اینجاست که آیا رییس لباس شخصی های ایران؛ یعنی همان فرمانده سپاه هم سرانجامش خودکشی خواهد بود؟

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز