می جنگم، می میرم؛ کشور را پس می گیرم

 

من بارها شنیده ام که احمدی نژاد در دنیای عرب خیلی محبوب است. یا در شرق آسیا مثل مالزی همچنین.

البته خود من هم گاهی که در دنیای مسنجر با مسلمانان حرف می زدم؛ از آنها هم می شنیدم که "احمدی نجات" را دوست دارند!

اما چند نکته را باید توضیح داد.

یکی اینکه برفرض هم که این محبوبیت وجود واقعی داشته باشد. اما خود ما که می دانیم این دوست داشتن؛ همان قدر واقعی است که حرف های ضد اسرائیلی احمدی نژاد!

مسلمانان مصر و مراکش و اردن هم که نمی دانند احمدی نژاد چه موجود بیشرم و دروغگویی است. فقط حرف های شعاری او را وقتی در مجامع جهانی بیان کرده است؛ شنیده اند. چه می دانند او در ظاهر از مبارزه با فساد مالی شعار می دهد؛ اما در باطن خودش از مفاسد مالی رحیمی، خرج تبلیغات انتخاباتی اش را درآورده است. چه می دانند او شعار مرگ بر آمریکا را عربده می کشد؛ اما منت می کشد که جرج بوش دیوانه، جواب نامه هایش را بدهد. چه می دانند که شعار می دهد اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود؛ اما مشائی جانش برای دوستی مردم خوب ایران و اسرائیل، برنامه می ریخته است. مردم عرب و مسلمان، فقط ظاهری از احمدی نژاد را دیده اند و لاجرم همان ظاهر جعلی را دوست داشته اند.

دوم اینکه همین دوست داشتن هم مال زمان دولت نهم بود. زمانی که سرکوب شدید مردم و کشتار دختران جوان در تلویزیون های ماهواره ای دنیا نشان داده نشده بود. بعد از آن، نشنیدم که مثلا مردم مصر بگویند احمدی نجات را دوست دارند.

همانند ما که اول خیال می کردیم هوگو چاوز یک چهره ی ملی ضد آمریکایی است. اما بعدا که سرکوب شدید کاراکاس را دیدیم و تصویب قانون مادام العمری ریاست او را شنیدیم؛ فهمیدیم او هم دیکتاتوری است مانند همه ی دیکتاتورهای خونریز دنیا.

حالا هم جواب این محبوبیت بین المللی احمدی نژاد را خوب نگاه کنید:

 

برپایه نظرسنجی موسسه "گلوب‌اسکن"، آلمان مثبت‌ترین و ایران منفی‌ترین وجهه جهانی را دارند. از میان بیش‌از ۲۸ هزار پرسش‌شونده، ۶۲ درصد وجهه آلمان را مثبت‌تر از همه و ۵۹ درصد وجهه ایران را منفی‌تر از همه کشورها می‌دانند.

 

دقت می کنید؟ ایران منفورترین کشور دنیاست در نزد افکار عمومی. خیلی بدتر از سوریه؛ حتی لیبی؛ کوبا؛ ونزوئلا! حتی یک مرتبه بدتر از کره شمالی! بدتر از عربستان پادشاهی! بدتر از بورکینافاسو! و جزایر قناری!

برای اینکه خیال نکنید این نظر سنجی، کار صهیونیستهایی است که چشم ندارند ایران هسته ای را به این موفقی ببینند؛ بد نیست رتبه های بعدی منفورین را در این نظرسنجی نگاه کنید:

 

1-                                                ایران

2-                                                کره شمالی

4-                                        اسرائیل

 

این است ایرانی که احمدی نژاد به دنیا معرفی کرده است. البته اگر درست تر بخواهیم بگوییم این است سلیقه ی واقعی رهبر معظم, که این قدر از این اعجوبه ی عصر ما احساس رضایت و بالندگی می کنند! و برایش دهها جوان باطراوت این سرزمین را به خاک و خون کشیدند. فرمان تجاوز صادر کردند. له کردند. تحقیر کردند. و یک سال بود که رجز می خوانند و به به و چه چه که ما بر فتنه پیروز شدیم! که ما اینیم و هر که با ما درافتاد، ورافتاد!

ایران را به گند کشید ؛ رفت!

انجمن حجتیه، یا هیات رزمندگان، یا ولایت فقیه! باید ایران را از دست این سید احمق نجات دهیم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز