دادستان شوغولوس میگیرد!

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، می گوید، جنبش اعتراضی ایران وارد فاز براندازی نظام شده است. به گزارش خبرگزاری ایرنا، آقای دولت آبادی امروز (سه شنبه) گفت، جنبش اعتراضی در فاز جدید خود در پی برپایی تجمعات هفتگی و محكوم كردن حکومت به رعایت نكردن حقوق بشر در دنیا است. دادستان تهران همچنین افزود، با هر کسی که در "تظاهرات غیرقانونی" شرکت کند، برخورد قضایی می شود.

 

واقعا؟!

آقای دادستان فرمایشی! ما از شما خواهش می کنیم این کار را بکنید. اقلا ثابت کنید ایران، دستگاه قضایی دارد. و آنطور که رییس این قوه به رهبر گفته است؛ ارگانهای نظامی در کار دادگاهها و زندانها دخالت نمی کنند.

کسی را اگر دستگیر کردید؛ به اوین ببرید. و انفرادی اش کنید. اما نگذارید سردارها؛ چه رادان و چه نقدی؛ آنها را به کهریزک و قصرفیروزه ببرند. و قبل از تحویل به دستگاه قضایی؛ لخت مادرزادشان کنند. و باتوم به آلت تناسلش بازداشتی شدگان بکشند. و اگر از اندام دختری خوششان آمد؛ ببرندش و به او تجاوز کنند.

ما از شما خواهش می کنیم یک بار هم که شده از خودتان شجاعت نشان دهید. و اگر چه دارید با جانتان بازی می کنید؛ اما در برابر این گوریل هایی که سوار موتور هزار می شوند و توی شهر می چرخند و چشمانشان دنبال دختران جوان می گردد؛ برخورد کنید.

البته ظاهرتان که نشان نمی دهد جربزه ی این کارها را داشته باشید.

همین طور یک چیزی پراندید!

مثل آقا صادق، که خیلی جدی حرف می زند. اما در آن پشت ها، پای سردارها را ماچ هم می کند!

از من به شما توصیه، که زیاد حرص نخورید! شاغولوس می گیرید می روید لای دست ننه جانتان!

دادستان به این بی عرضگی؛ تاریخ سراغ ندارد!

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز