با سگ مگر می توان مسالمت آمیز بود؟

وقتی کروبی از شکنجه ها و آزار جنسی در بازداشتگاه های سپاه حرف زد؛ موج دشمنی با او شروع شد. دشمنی که اینکه به بازداشت و شاید شکنجه ی خود او منتهی شده است.

آن موقع برخی ها تشکیک می کردند که مگر ممکن است پاسداران انقلاب؛ از این کارهای بد بکنند؟ اصلا مگر به این آدم ها می چسبد؟ درست است که پاسداران خیلی جدی هستند؛ اما اینکاره که شما می گویید نیستند. آدمهای مسلمان و پاکی هستند. نه... نگویید... گناه دارد... !

حتی یک خری آمده بود یک بار به تلویزیون و می گفت: کسانی که به پاسداران، این پاکترین انسانهای جامعه ی ما چنین تهمتی زده اند؛ مستحق حد قذف (مجازات شرعی برای تهمت زنندگان جنسی) هستند!

حالا با منتشر کردن این قطعه فیلم که یکی از این پاسداران عاشق ولایت در ملا عام و جلوی خانواده ی فائزه هاشمی این طور فحش ناموسی به او می دهد؛ حقایق خیلی روشن تر شده است.

کسانی که در وسط خیابان با یک زن جوان این رفتار را می کنند؛ و تازه این زن از خانواده ای قدرتمند است؛ ببینید در پادگان های وسط بیابان، با این دختران سبز بازداشتی چه رفتاری می شده است. یعنی شما باور می کنید که دختران را که به پادگان ها می برده اند و دست اینگونه آدم ها می دادند؛ آنها یک طرف می نشستند و آن دخترها یک طرف؛ و صرفا یک بازجویی مودبانه انجام می شده و پرونده تشکیل می شده است؟!

کسانی که این طور عقده های جنسی دارند؛ و حرف عادی که میخواهند بزنند با الفاظ رکیک جنسی سخن می گویند؛ و اصلا توان این را ندارند که وقتی عصبانی می شوند حداقل فحشهای عادی بگویند؛ می توان آیا باور کرد که با این خشم و عصبیت، وقتی دختران سبز را تحویلشان می داده اند؛ آنها هیچ عمل جنسی با آنها انجام نداده اند؟ اصلا می توانند این آدمهای فاسد و وحشی جلوی خودشان را بگیرند؟

کافی است که فکر کنند کسی رهبرشان را قبول ندارد و وابسته به استکبار جهانی و ضد انقلاب است! دیگر تنها فکری که به ذهنشان می رسد؛ تجاوز جنسی به آن بازداشتی است.

نمونه واضح آن اکنون هویدا است. این جانوران اصلا شرم هم نمی کنند که بخواهند مخفی کاری کنند. حتم بدانید آن سگی که به ترانه موسوی هم تجاوز کرد اگر الان پیدایش کنید, خواهد گفت کردم که کردم حقش بود, باید می فهمید دشمنی با رهبر معظم ما چه عواقبی دارد...!

به نظر من وقتی دشمنان ملت این طور زده اند به سیم آخر؛ مردم هم باید به سیم آخر بزنند. دیگر تظاهرات مسالمت آمیز؛ چه معنی دارد!

راه همان است مردم لیبی به ما نشان دادند. که این جانواران تا زور بالای سرشان نباشد؛ عین سگی تازی خواهند تاخت.

 

(عکس فوق، متعلق به همان کسی است که با الفاط رکیک جنسی به دختر هاشمی رفسنجانی در شهرری حمله کرد)

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز