آهـــســـــتـــــان!

1- زبان بعضی از حامیان نظام ایران، گاهی خیلی گزنده و زننده می شود. برای مثال گشتی در وبلاگ بدنام "آهستان" اگر بزنید، این زبان هرزه را به خوبی درمییابید.
2- این حامیان نظام وقتی می خواهند خیلی هوش و استعداد به خرج دهند و از نظام مقدس شان بصورتی ابتکاری دفاع کنند؛ می آیند می گویند: "چرا تظاهرات مردم مصر و تونس این قدر زود به نتیجه رسید اما تظاهرات شما سبزها با گذشت بیست ماه به هیچ نتیجه ای نرسیده است و آیا غیر از این است که نظام، دارای پشتوانه عظیم مردمی است؟!!"
3- یک سوال که الان برای ذهن کودکانه ی ما پیش می آید این است که این نظام دارای پشتوانه عظیم مردمی؛ چرا اول اسفند، در دفاع از موجودیتش؛ تهران را تبدیل کرده بود به پادگان نظامی؟
4- ظریفی گفت اسم جدید شهر تهران را شنیدی؟ گفتم نه. گفت: پادگان امام خامنه ای!
5- ظریف بالایی که اسم جدید تهران را کشف کرده بود؛ خود ما بودیم!!
6- از جمله کارهایی که برای اداره روانشناسانه ی یک کشور انجام می دهند؛ "وقاحت" است. یعنی ظاهرا این، بنیان علمی دارد. مثلا شنیده اید که دستگاه تبلیغاتی آلمان نازی شدیدا از دروغ گفتن حمایت می کرد. و آن حرکت را مفید می دانست.
7- اینکه می بینید دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی، از استراتژی "تحقیر مخالفانش" استفاده می کند؛ یک بنیان علمی دارد. یعنی بزرگان اینها برایشان تعیین کرده اند وقتی شما حریف را به شدت تحقیر کنید؛ اول او عصبانی می شود. اما وقتی گیج شد و احساس کرد کاری نمی تواند بکند؛ خودش در درون خودش خیال می کند شاید طرف مقابل حق دارد که این قدر سماجت می کند!
8- دقت کرده اید همه زیر و بم دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی؛ همه یک کار در این بیست ماهه کرده اند؟ از صداسیما گرفته تا روزنامه های کم خواننده ای مانند کیهان، تا سایت های دولتی مانند رجانیوز و فارس، تا وبلاگهای همکاران دستگاه امنیتی مانند آهستان. همه انگار یک خط را دارند. و آن؛ تحقیر، حرکت به جلو، حمله ی اوباش منشانه، و همه کارهایی است که لج حریف را دربیاورد. همه، هماهنگ یک کار دارند می کنند. از فکر، بحث، دلیل، حرف منطقی اصلا قرار نیست خبری در این مجموعه باشد.
9- حالا ما هم می خواهیم از همین استراتژی آنها استفاده کنیم. و با یک حرف مغالطه امیز، آنها را به سر میز گیج شدن بکشانیم!
10- الان حکومت لیبی دارد به شدت مخالفانش را که از خطوط قرمز گذشته اند؛ سرکوب می کند. خط قرمز هم بنا به اطلاعیه های گاه به گاه حکومت لیبی؛ همان رهبری سرهنگ قذافی است. نظام لیبی، آنقدر در سر حرفش مانده که از بمباران مردم طرابلس و بنغازی با جنگنده های پیشرفته هم صرف نظر نکرده است!
11- الان بیست ماه است که فتنه گرهای ایرانی در حال حمله به اصل نظام اند. و بنا به سخنان علی لاریجانی در پاییز سال گذشته؛ نظام در مقابل تهدید به امنیت ملی با هیچ کس شوخی ندارد. علی لاریجانی حتی گفت همه دنیا وقتی به امنیت ملی شان می رسند با کسی شوخی ندارند.
12- اما ما هر چه صبر می کنیم مقام عظمای ولایت با سران فتنه برخوردکنند، نمی کنند. واقعا چرا؟
13- یعنی صلابتی که باید در برخورد با فتنه گرانی که اصل نظام را دچار آسیب رسانده اند؛ چرا در مقام معظم رهبر شاهد نیستیم؟
14- حالا جواب بدهید ای حامیان نظام مقدس! آیا غیر از این است که شما خودتان هم می دانید حق نیستید؟ وگرنه چرا حتی حکومتهای دست چندمی مانند لیبی که به رهبری یک سرهنگ اعتقاد دارند؛ در برخورد با تهاجم به اصل نظامشان این قدر جدی هستند؛ اما شما از رهبری نائب امام زمان هم چندان دفاع نمی کنید؟ غیر از این است که خودتان هم باور دارید حکومت تان بیش از حد آبگوشتی و شله زردی است؟ غیر از این است که خودتان هم می دانید نائب امام زمان فقط حرف است؟ غیر از این است که همه شما فقط برای این دور این نظام جمع شوید تا به نان و نوایی و سهامی و وامی برسید؟ ولی آن هنگام که بوی جمع شدن قریب الوقوع این نظام مقدس به مشام برسد؛ اولین کسانی خواهید بود که به این نظام مقدس ِ امام زمانی خیانت می کنید؟ و بدترین افشاگری ها را دربرابرش منتشر خواهید کرد؟
15- به مناسب آموختن این گونه سخن گفتن از وبلاگ آهستان؛ نام این مقاله مان را گذاشتیم این که می بینید! از اینکه نام کثیفی است؛ عذر می خواهیم!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز