قلب ها برای که به تپش در می آیند؟

1-                             آیا ایران یکی از کشورهای جهان سوم است؟

2-            "حیدر حیدر" را که شنیده اید؟ معمولا نیروهای هیات رزمندگان وقتی به مردم تهران حمله می کنند؛ جیغ می کشند: حیدر حیدر!

3-            حیدر مصلحی وزیر کوبنده اطلاعات کشور در مصاحبه ای که 5شنبه پخش شد؛ و انصافا حال ما را گرفت و خمیازه مان را درآورد؛ تحلیل های گوناگونی ارائه کرد.

4-            یکی از این تحلیل ها این بود که ایران در دل مردم جهان جا دارد. و انقلاب مردم خاورمیانه بخاطر الهامی است که آنها از ایران انقلابی گرفته اند. حیدر آقا جوابی هم داد به اشکال مخالفان؛ اینکه چرا این قدر دیر مردم خاورمیانه از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته اند؟

5-            حیدر آقا گفت برای این است که برخی از خواص وقتی در قدرت بودند در تمام این سالها؛ راه امام را کنار گذاشته بودند. اما حالا که احمدی نژاد راه امام را دوباره به دست گرفته است؛ مردم خاورمیانه هم انقلاب کردند.

6-                             از بر و بچه های اینترنت؛ کسی روانپزشک هست؟

7-            حیدر آقا حواسش نبود که الان یک اشکال دیگر به وجود می آید. اینکه خود امام خمینی که ده سال در این انقلاب اسلامی در قدرت بودند. پس چرا در دوره امام خمینی که قدرت بلامنازع کشور بودند؛ مردم خاورمیانه الهام نگرفتند و تا سال 1368 انقلاب نکردند؟ و ماندند 32سال بعد یکباره الهام گرفتن شان آمد؟

8-                             به نظر شما حیدر آقا عقیده دارد احمدی نژاد از خود امام خمینی هم راه امام را بهتر ادامه می دهد؟

9-                             چی شد؟ کسی روانپزشک خوب سراغ ندارد؟

10-          چند وقت پیش هم یکی در یک جایی سخنرانی می کرد. نمی دانم توی تلویزیون بود یا توی یکی از این مراسم های رسمی دانشگاه. می گفت نمی دانید اعضای حزب الله لبنان در سال گذشته چی کشیدند. وقتی در ایران این فتنه به پا بود؛ آنها بیشتر از ما ناراحت بودند. آخر نمی دانید ایران در قلب ملت های محروم جا دارد.

11-          امروز عصر قذافی –رهبر انقلاب لیبی- در جمع طرفداران انبوهش در میدانی در طرابلس سخنرانی پرشوری ایراد کرد. متن آن را می توانید در سایتهای خبری پیدا کنید. اما این جمله ی او من را به فکر فرو برد: "لیبی هنوز قلب كشوهای جهان سوم است و هرگونه حمله‏ای را پاسخ می‏دهد."

12-                        به نظر شما لیبی سالهاست که در قلب ماست؟

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز