طلا و مس!

1-            مصباح یزدی را که می شناسید؟ او شاگردی دارد به نام قاسم روانبخش. او هم وبلاگی دارد که خودش یا کسی دیگر براش بروز می کند.

2-            قاسم آقا در وبلاگش گاهی حرف های جالبی می زند. مثلا اخیرآ به احمدی نژاد شدیدآ ایراد گرفته که چرا حرمت استادش را نگه نمی دارد.

3-                             همان طور که می دانید مصباح یزدی از حامیان اساسی احمدی نژاد بود. حالا چرا بین این رفقا دعوا شده؟

4-            مصباح یزدی در قم یک حوزه درسی دارد که برخلاف دیگر مدارس حوزه علمیه؛ وضع مالی اش خیلی خوب است. یعنی مدرن است. طلبه های این مدارس مصباح یزدی هم با طلاب دیگر فرق دارند. یعنی حال و هوای طلبگی شان کمتر است. یکجوری انگار سرخوش اند برای خودشان. مثلا طلبه های عادی اگر یک حجره (اتاق کوچک طلبگی در مدارس علمیه) گیرشان بیاید؛ سه چهار نفری تویش زندگی می کنند. اما طلاب مدارس مصباح یزدی هر کدام در یک واحد آپارتمانی شب و روز می کنند. برخی از این مجتمع های آپارتمانی طلاب را در محله ی "شاه سید علی" قم میتوانید پیدا کنید.

5-            محله ی مزبور را واقعی گفتیم! خیال بد نکنید! این اسم بخاطر وجود یک امامزاده و گنبد و بارگاه او در انجاست که به آن نام خوانده می شود. هر گونه شباهت اسمی دیگر، اتفاقی است!

6-            به نظرتان مصباح یزدی این مال و اموال را از کجا آورده که چنین ولخرجی هایی می کند؟ در حالیکه مراجع هم برای چند تا مدرسه که دارند؛ همیشه با کمبود بودجه روبرو هستند. به نظرتان مصباح یزدی یک ارث پدری خیلی زیاد داشته است؟

7-            آقا قاسم در وبلاگش خطاب به احمدی نژاد می نویسد: "ما شما را به پاكی می‌شناسیم و شخصیتی می‌دانیم كه دلتان برای مردم و انقلاب می‌سوزد ولی یادتان است كه در ایام انتخابات پس از آن كه خبر اهدای طلای همسر آیت‌ا... مصباح در راه شما، پخش شد، زنان فقیر طلاهای نا چیزشان را برای موفقیت جنابعالی می‌دادند و نوعروسی در یزد گردن بند خود را برای تكثیر سی دی‌های شما تقدیم كرد؟"

8-            خوب دقت کردید؟ مصباح یزدی آنقدر با فقر مالی روبرو است که وقتی می خواهد از یک نفر در انتخابات حمایت کند؛ طلاهای زنش را می فروشد. که این طلا فروشی هم با پیروی زنان بسیاری از جمله در در و دهات روبرو می شود.

9-            راستی این خبر را هم فراموش نکنید: پرونده ی معاون اول احمدی نژاد یعنی رحیمی؛ که در دادگاه مفتوح است و محسنی اژه ای هم یک روز در میان بر قاطعیت دستگاه قضایی در آنباره سخنرانی میکند؛ و به حلقه فاطمی معروف است؛ در باره کلاهبرداری چند میلیاردی رحیمی است.

10-          احمدی نژاد صریحا از رحیمی دفاع کرده است. و تهدید کرده که اگر دادگستری رحیمی را بگیرد؛ پرده ها را بالا خواهد زد و آبروی خیلی ها خواهد رفت. احمدی نژاد همچنین گفته است رحیمی اگر پولی به دست آورده است؛ خرج خودش که نکرده است!

11-          برخی از نمایندگان بهارستان هم گوشه و کنار گفته اند: حرف احمدی نژاد درباره اینکه رحیمی آن چندین میلیارد فساد مالی را خرج خودش نکرده است, درست است. زیرا وی همه آن پول را خرج تبلیغات انتخاباتی احمدی نژاد در سال 88 کرده است.

12-          یادتان هست شعار احمدی نژاد را در سال 88 ؟ می گفت می خواهد کسانی که دچار مفاسد مالی عظیم هستند؛ مثل خانواده رفسنجانی و ناطق نوری را تکه تکه کند!

13-                        راستی طلاهای زن مصباح یزدی چی شد بالاخره؟

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز