امدادهای غیبی رسید، برادر محسن!

از جمله حرفهای برادران ولایتمدار که مرتبا زده شده است؛ وابسته بودن مخالفانشان به قدرتهای بیگانه بوده است. برای مثلا دم به دم در سخنان مضحکی که در سایتها و وبلاگهایشان منتشر می کنند (و شرم هم نمی کنند و به کارشان با لجاجت ادامه می دهند) این است که چرا اسرائیل از جنبش سبز حمایت کرده؟ پس معلوم است که سبزها پلید هستند و ولایتمداران ِدر قدرت، همگی حق مطلق اند.

حالا بیایید و نگاه کنید چنان حمایتی را چگونه رسانه های اسرائیلی دارند برای نظام حق و مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند.

روزنامه یدیعوت آخرونوت به داد آقایان رسیده و در سایت خود -وای.نت- هر گونه تشابه میان انقلاب در کشورهای عربی را با کشور ایران اشتباه دانسته و گفته ایرانی ها به شدت مقتدر هستند و نمی توان انتظار انقلاب را در آن کشور داشته باشیم!!

حمایت اسرائیل و نیرورسانی اش از این واضح تر!؟ حمایت از دیکتاتور ایران، از این روشن تر؟
بخوانید وای.نت چه نوشته:

 

"جمهوری اسلامی ایران نیز همانگونه که در طول ۲۰ ماه اخیر توانست موج بزرگ اعتراض‌های مردم خود را همانند سه دهه پیش از آن سرکوب کند، تلاش‌های تازه ایرانیان را برای ازسرگیری تظاهرات در روزهای ۲۵ بهمن و اول اسفند امسال شدیداً سرکوب کرد و آنقدر نیروهای متنوع به خیابان‌ها و میادین ریخت و تدابیر گسترده به کار برد تا این رخدادها را کاملاً بی‌اثر کرد. پروفسور عوزی رابی، مدیرمرکز مطالعات خاورمیانه در دانشگاه تل‌آویو به «وای.نت» می‌گوید که آمادگی و تنوع و جدیت و عزم نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح و لباس شخصی حکومت ایران را هیچیک از حکومت‌های عربی و اسلامی و یا دیکتاتوری‌های دیگر در سراسر جهان ندارند. به گفته پروفسور رابی، علیرغم مشکلات بزرگ اقتصادی مردم ایران، نرخ بالای بیکاری به ویژه در میان دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و تورم بالا و همچنین علیرغم افزایش فشارهای ناشی از اجرای طرح جدید اقتصادی حذف یارانه‌ها، جمهوری اسلامی ایران هنوز قوی و با ثبات، و سرسخت و قاطع است. این کارشناس اسرائیلی می‌گوید در کنار همه اینها، جمهوری اسلامی ایران همچنان سوار بر بال ایدئولوژیک، با این احساس اطمینان پرواز می‌کند که رخدادهای دو ماه اخیر منطقه و جهان به شدت به سود ایران بوده و می‌کوشد تا جای پای خود را در هرجا که بتواند، تقویت کند؛ نمونه‌های بارزش: عبور دو کشتی جنگی ایران از آبراه سوئز  پس از ۳۲ سال، و دخالتی فزاینده‌تر در امور لبنان و آشکارا مترصد نشستن برای گسترش دخالت در امور کشورهای عربی و اسلامی دیگر است. پروفسور رابی به شرح کارهای اخیر احمدی‌نژاد می‌پردازد، که علیرغم نبود اطمینان به قانونی بودن نحوه تداوم ریاست‌جمهوری‌اش، با اعتماد به نفس ظاهری زیاد به کارهای تحریک‌آمیز علیه رقبای داخلی‌اش می‌پردازد و پیوسته بر شمار مخالفانش افزوده می‌شوند. به گفته پروفسور رابی، این عملکردها همراه با گسترش نارضایتی اقتصادی، طبیعتاً می‌بایست به خروش مردم ایران بینجامد اما در مصر اوپوزیسیون نقش مهمی در تظاهرات و تداوم آن داشت، ولی در ایران حکومت هر تشکل و حزب و ساختار دیگری را سریعاً با فروپاشی روبه‌رو می‌کند. پروفسور رابی می‌گوید علیرغم دلبستگی بسیار ایرانیان به جنبش اعتراضی سبز و امید به تغییر نظام، اما سرسختی بسیار قاطع حکومت ایران نخواهد گذاشت که جنبش مخالفانش تحرکی جدی داشته باشد و در آینده نزدیک، نباید انتظار تغییری واقعی در ایران، همانند سرزمین‌های عربی را داشت."

 

باید پرسید حالا چه کسی به اسرائیل وابسته است؟

و بالاخره یک نفر از نظام مقدس آقایان دفاع کرد و به آن روحیه داد! امداد از طرف امام زمان رسید! منتهی از طرف دوست و برادر اسرائیل!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز