عضو تازه ی جنبش سبز!

1-                             سخنان روز پیش احمدی نژاد درباره ی کشتار مردم لیبی خیلی مورد توجه بود. بسیاری هم با طنز به آن پرداختند.

2-                             یادمان هست در سال گذشته، برخی از مداح های تهرانی -که اغلب لباس شخصی های چوب بدست را سازماندهی می کنند- در یک حرکت انقلابی و حمله به جلو، شال سبز روی دوششان می انداختند! آنها به سبز خودشان، سبز علوی نام نهادند! همان که در نزد مردم به "سبز اموی" معروف شد! که البته این حرکت شان نگرفت. و سبز همچنان در انحصار معنای سیاسی آن باقی ماند.

3-                             اگر کسی کاریکاتور بتواند بکشد؛ من سوژه دارم برایش! مثلا فکر کنید کاریکاتوری باشد بصورت کمیک استریپ. در قسمت اول، احمدی نژاد را نشان بدهد که دارد کشتار مردم لیبی آن هم به دست رهبر فرزانه لیبی را محکوم می کند. احمدی نژاد در این قسمت به شدت صورتی مانند همیشه "شکلکی" دارد. در قسمت دوم، انگار دوربین آقای کاریکاتوریست از احمدی نژاد فاصله بگیرد؛ احمدی نژاد بزرگتر شده و غیر از سرش، بدنش هم مشخص است. اینجا واضح شده که او دور انگشت سبابه اش، روبان سبزی بسته است! در قسمت سوم هم ناگهان لباس شخصی ها با باتوم ریخته اند سر احمدی نژاد، و در حال زدن او هستند! احمدی نژاد هم که از آن زیر اصلا معلوم نیست، صدایش بیرون می آید که فریاد می کشد: مرگ بر دیکتاتور!!

4-                             یادمان هست بعد از 25بهمن، نمایندگان مجلس چه لات بازی ای در مجلس درآوردند! اما انصافا خود احمدی نژاد هیچ چیز بدی نگفت! نه خس و خاشاکی گفت و نه چهره اش را آنطوری کرد! به نظر من که احمدی نژاد خیلی آقا بود!

5-                             اگر یادمان باشد دیکتاتور این کشور کیست؛ حواستان می آید که من می خواهم چی بگویم!

6-                             برگردید در دو سال گذشته. بشمارید چند بار احمدی نژاد فرامین ولایی مقام عظمای ولایت را زیر پا گذاشته است! قضایایی که از عزل مشایی شروع شد. تا عزل وزیر اطلاعات رهبری، یعنی محسنی اژه ای در جلسه ی هیات دولت بخاطر دفاع اژه ای از رهبر! تا ...

7-                             به نظر من که ما باید الان سخاوت به خرج دهیم و کسی را که این قدر دلش می خواهد به جنبش سبز بپیوندد، بپذیریم! به نظر من که احمدی نژاد لیاقتش را دارد!

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز