دروغ نگویید لطفآ!

1-                برخی با تحلیل های مصنوعی به استقبال حوادث اخیر خاورمیانه می روند. این برخی که می گویم؛ از مردان جمهوری اسلامی بگیرید تا نخست وزیر اسرائیل! تا مجری تلویزیون بی.بی.سی! تا کارشناس صدای آمریکا! عجیب نیست؟

2-                مثلا می گویند نکند مصر تبدیل شود به جمهوری اسلامی ایران دوم! مقام عظمای ولایت هم می آیند در نماز جمعه؛ همین حرف را می زنند! عجیب نیست به نظرتان؟

3-                بعد نوری زاده می آید به آنها جواب می دهد که صد رحمت به جواب ندادن! مثلا می گوید "آقاجان، در میدان تحریر قاهره دویست هزار نفر حضور داشتند که فقط هزار نفرشان نماز می خواندند. چرا می گویید انقلاب مصر؛ نسخه ایرانی انقلاب است؟"

4-                               بعد صداسیما هم تصویر نماز جماعت صدهزار نفری را در قاهره نمایش می دهد! و مثلا نوری زاده را مات می کند!

5-                               خدایی نوری زاده اشتباه می کند. و البته صداسیما هم دروغ می گوید!!

6-                               صداسیما تصویری که نشان داد مربوط به نماز جمعه بود. در حالیکه نوری زاده نماز جماعت هر روزه را می گفت.

7-                نوری زاده هم که انگار عمدا اشتباه می گوید؛ باید بداند منافاتی ندارد اگر معترضین مصری بصورت میلیونی نماز جماعت بخوانند؛ و همزمان خواستار یک حکومت اسلامی به مدل ایران هم نباشند. چرا که نماز خواندن یعنی بنده ی خدا بودن. و مگر در جمهوری اسلامی ما "نماز" داریم؟ مگر یادتان رفته با کسانیکه شعار الله اکبر سر می دادند چه رفتاری می کردند؟ مگر یادتان رفته موتورسواران پلیس ویژه به صف نمازگزاران جمعه در تیر 88 حمله کردند؟

8-                واضح است که انقلاب های خاورمیانه؛ نه در خدمت جمهوری اسلامی؛ که در مقابل آن است. موجی است برای مقابله با دیکتاتوری. و این کجا و جمهوری اسلامی کجا که رسما از زبان تئوری پردازانش نظیر مصباح یزدی، از دیکتاتوری دفاع می کند؟

9-                مصر معلوم است ایران نمی شود. حتی اخوان المسلمین هم صریحا گفته خواستار هیچ گونه حکومت دینی نیست. اما چرا اسرائیل دم به دم از ایران شدن مصر ابراز نگرانی می کند؟ چرا مواضع اسرائیل این قدر با مواضع ایران هماهنگ است؟ پشت پرده خبری است؟

10-             ایران هم دوست دارد خودش را این روزها خیلی سرحال نشان دهد. منظورم از ایران؛ نظام ایران است.مثلا ناو جنگی به سوریه می فرستد آن هم جوری که از کنار اسرائیل رد شود! یا در لبنان می خواهد دولت را در دست بگیرد. یا در بحرین می خواهد از شیعیان بحرین حمایت کند تا در اعتراضاتشان بر معترضین سنی پیروز شوند.

11-             اما چطور شیعیان بحرین، بروند زیر نفوذ حکومت ایران؛ در حالیکه شیعیان خود ایران زیر باطوم وداغ و درفش حکومت ایران هستند؟!

12-                          نه مصر؛ نه بحرین؛ نه لبنان؛ میدان های پیروزی نظام ایران نیست. و این را، هم نظام ایران به خوبی می داند و هم اسرائیل.

13-             دیروز خبری بسیار عجیب دیدم. موج تظاهرات به بغداد هم رسید! بغدادی که ظاهرا زیر چکمه های ارتش آمریکا؛ یک دولت دموکراتیک داشته است! پس دیگر چرا باید مردمش انقلاب کند؟! جالب اینکه پلیس عراق هم همان کاری را کرده که در مصر و تونس و ایران می کنند. و چند نفری را هم کشته.

14-                          راستی یادتان هست دولت عراق با همکاری تمام قد ایران تشکیل شد. دولت نوری مالکی. دولت شیعی! دولت مدل ایرانی!

15-                           همه جا با دیکتاتورها بدند. با نظام ایران بدند.

16-             دور نیست که مردم لبنان هم در برابر حزب الله لبنان قیام کنند. و برخلاف چیزی که نظام ایران می خواهد بگوید؛ با حسن نصرالله نه مانند یک قهرمان جهان عرب؛ که همانند همه دیکتاتورها رفتار می کنند.

17-             نظام ایران یک دیکتاتور  است. و مخالف هیچ دیکتاتوری نیست. و موج انقلاب های خاورمیانه؛ قیام در برابر دیکتاتوری است. پس نظام ایران؛ الگوی هیچ انقلابی در منطقه نیست. بلکه خودش آماج همین موج ضددیکتاتوری است.

18-                          خداحافظ نوری مالکی! خداحافظ حسن نصر الله! و خداحافظ مقام عظمای ولایت رهبری و فرماندهی معظم کل قوا!

19-                           خاورمیانه دیگر دیکتاتور نمی خواهد.

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز