آهستان رنگ عوض کرد

یک گزارش تایید نشده می گوید از برخی بازداشت شدگان چند روز اخیر, در هنگام بازجویی پرسیده اند: برای چی به خیابان آمدی؟ طرف گفته: بخاطر اخباری که در اینترنت می خوانم. بازجو جواب داده: چرا در اینترنت، وبلاگ آهستان را نمی خوانی تا جواب همه مسائلت را بگیری؟...
به هر حال وبلاگ آهستان یکی از مجموعه مراکزی است که از سیاست های حاکم بر ایران، با تمام وجود دفاع می کند. من نمیدانم او آیا مستخدم جایی است یا واقعا اعتقادش اینگونه است. آیا او از مجموعه ی ارتش سایبری ایران است؟ خدا عالم است!
اما دو مطلب اخیر در وبلاگ آهستان توجه من را جلب کرد.
یادمان هست آهستان تا قبل از 25بهمن؛ استراتژی اش را گذاشته بود بر تمسخر سبزها. که اوج این استراتژی، خودش را در پخش اطلاعیه گروهی بنام "فداییان امام خامنه ای" در روز 22بهمن نشان داد که خواستار این بودند که به سبزها برای راهپیمایی شان مجوز داده شود تا وزن این مهره های سوخته مشخص شود!!
اما ظاهرا اخیرا این آقایان وزن واقعی را بصورت احساس بر گلوی مبارکشان دارند می چشند! چرا که جملگی به حالت غش و ضعفه افتاده اند!
برای مثال آهستان اینک می گوید:
مدیریت بحران هنوز هم بحرانی است
وی در مطلب فوق بیان می کند که مدیریت دربرابر ِ بحران اخیر سبزها خوب انجام نشده است و دستگاه های مسوول نتوانسته اند بخوبی با فتنه ی آنها برخورد کنند.
جواب ما به آهستان ساده است: آقای آهستان! پس بالاخره شما به جدی بودن یک بحران در کشور، رضایت دادید؟! دیگر آیا به اوباشگری نوشتاری خودتان نخواهید پرداخت و مردمی به شدت خشمگین را با نوشته های مضحکتان خشمگین تر نخواهید کرد؟ حواستان جمع شد که جایی برای تحقیر این مردم سبز نخواهد بود؟ فهمیدید که طرف ِ ضعیف تر در این میدان رویارویی؛ شما و نظام مقدس تان هستید؟
آهستان در مطلب دیگر اخیرش می گوید:
کروبی و موسوی نسخه‌های به روز شده بنی‌صدر و رجوی
وی در این مطلب؛ همه "فتنه" ی هفته ی اخیر را آنقدر بزرگ می بیند که به ناگاه به یاد حوادث سال 60ایران می افتد. و همه چیز را شروع می کند به منطبق کردن با اوضاع آن سال.
جواب ما به آهستان باز هم ساده است:
آقای آهستان! فکر نمی کنید این مقایسه تان خیلی کاریکاتوری باشد؟!
نمی خواهید فکر کنید الان در چه زمانی به سر می بریم؟
حواستان نیست که همین یک هفته پیش چه اتفاقاتی در خاورمیانه رخ داد؟
یادتان نیست گفتیم همه چیز ِ این روزها شبیه همه چیز سال 88ایران بود؟
یادتان رفته دیکتاتورهای خاورمیانه دارند می روند؟
بنابراین حالا حواستان را خوب جمع کنید. از خواب سی ساله تان بیدار شوید. همه چیز الان را با همه چیز الان مقایسه کنید. آنچه الان دارید می بینید؛ با آنچیزهایی که الان دارد در خاورمیانه اتفاق می افتد؛ قابل تطبیق است. چشمانتان اگر خوب نمی بیند؛ بمالیدش!
اوضاع، اختصاص به ایران هم ندارد. همه کشورهای خاورمیانه در بیداری جوانان و فریاد "مرگ بر دیکتاتور" غرق شده است. و همه کشورهای منطقه در وحشیگری نیروهای ضدشورش و نظامی فرو رفته اند.
دو کشور تاکنون پیروز شدند. بقیه هم بپاخاستند. ایران هم عضوی از این کشورهاست.
زودتر از همه شروع کرد: سال 88.
و ان شاءالله پیروز هم خواهد شد اگر عنایت خدا با ما باشد.
دوران دروغ و دغلکاری امثال شما هم رو به پایان است.
تا فرصت دارید رخت و جامه عوض کنید. و به دامان ملت بازگردید. عذر تقصیر بیاورید.
ملت ما ملتی بخشنده است. باشد که امثال شما را هم ببخشد.
و العاقبه للمتقین.

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز