بازی رهبران!

1-    مردم زاویه، عزیزان من! مواظب این جوانان خودتان باشید. من خبر دارم یه قرص هایی هست، که مغز جوان ها را خراب می کند. یه کارخانه شیر در مصرایه، این قرص ها را توی شیر و نسکافه و قهوه حل می کند. شب ها این قرص ها یا محلول را به جوان های بین ۱۷ تا ۱۹ ساله می دهند. به آن ها می گویند: حالا بروید مرکز پلیس را آتش بزنید. حالا بروید پلاکارد ها را پاره کنید. خانم ها و آقایان اهل زاویه مواظب جوانانتان باشید.

2-    در شب چهارشنبه آخر سال، بزرگترها مواظب جوانها باشند. نگذارند حرکات هیجانی انجام دهند.

3-    زندگی یعنی عشق به رهبر انقلاب.

4-    شرف ما دین ما آیین ما رهبر انقلاب است.

5-    یا من هستم و کشور در دستان من است. یا هیچ چیز نمی ماند. جنگ داخلی می شود.

6-    شما یا با ما هستید یا علیه ما. راه سوم وجود ندارد.

7-    توضیح: جملات با شماره فرد؛ سخنان معمر قذافی رهبر لیبی است. جملات با شماره زوج، سخنان مردان ولایت در ایران است. هرگونه شباهت، کاملا اتفاقی است. و ربطی به ما ندارد!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز