بشتابید که ثواب دارد!

لحظاتی پیش این خبر فوری را در شبکه خبر صداسیما دیدم:

دقت کنید! نوشته "معمر قذافی حاکم لیبی"! در حالیکه عنوان قذافی این است: "رهبر لیبی"!!
آقایان ظاهرا دیدند آن بار که مبارک افتاد و "رییس جمهور" مصر بود؛ آن طور مردم به هیجان آمدند و 25بهمن آفریده شد. حالا که این بابا در لیبی، عنوانش هم "رهبر" انقلاب و کشور است!!
گاهی آدم به حال آقایان ترحم می کند! حال و روزشان شده شبیه شاه در سال57. البته قبول داریم که آقایان در مقایسه با شاه؛ چیزی شبیه کاریکاتور هستند برای او!
مطلب بعدی که در همین عکس هم هویدا است؛ نوشته اند:
سقوط دیکتاتورها ، کابوس رژیم صهیونیستی!
باید پرسید آقایان! مطمئنید کابوس، مال رژیم صهیونیستی است؟ و مال کسی دیگر نیست؟ مال شماها نیست؟!!
بعد از شروع اوضاع مصر؛ آقایان همه فکرهایشان را روی هم گذاشتند و گفتند این کلک ِ رشتی را می زنیم و می گوییم مردم مصر از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفتند و می خواهند در کشورشان حکومت اسلامی مانند ما برقرار کنند!
البته هیچ وقت و در هیچ کجا هم توضیح ندادند که انقلابی در سی سال پیش در ایران رخ می دهد؛ و چطور اکنون مردم مصر از آن الهام می گیرند!! این سکوت و فاصله ی سی ساله را در این الهام گرفتن چطوری می خواهند توضیح دهند!
خیلی هم امیدوار بودند که کلک شان بگیرد. اما متاسفانه نگرفت. نه مصری ها این حرف را که در خطبه های تهران رسما عنوان شده بود؛ تحمل کردند. نه آمریکایی ها از تمسخر این حرف صرف نظر نمودند. نه مردم ایران گول خوردند و خام شدند!!
خلاصه کلک رشتی آقایان که از عالی ترین نهاد نظام مقدس ایران عنوان شد؛ به کلی با شکست روبرو گشت!
حالا را دیگر چکار کنند؟ دارد رهبر لیبی! هم می رود.
پس به نظرتان هر کلک رشتی؛ قزوینی؛ اصفهانی و اصولا هر شهر و کشوری که می رسد؛ سریعا به آقایان اطلاع دهید و یک نظام را از نگرانی نجات دهید.
ثواب دارد!!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز