نه شرقی نه غربی، دولت سبز ملیّ

1-                                                من فکر می کنم این نوشتار من در تاریخ بماند. و تاریخ آن بسیار مهم خواهد بود. فقط نمی دانم چرا وبلاگ من، تاریخ هر پست را نشان نمی دهد. خیلی هم تلاش کردم اما نشد.

2-                                                الان مجموعه ای از مطالب دارد در ذهنم رژه می رود. مانده ام چطور این همه را بنویسم. می ترسم بعضی از مطالب از کله ام بپرد. ضربان قلبم بالا رفته است.

3-                                                الان نتیجه ی یک نفوذ اطلاعاتی را دیدم. نپرسید چگونه نفوذی. فقط بگویم این ها خیلی هم محرمانه نیست. و شاید چند وقت دیگر، خودشان افشایش کنند. در قالب انتشار مقالاتی در روزنامه های معروف.

4-                                                "عملیات روباه" نام طرحی است که سازمان سیا دارد در خاورمیانه اجرا می کند. این طرح به دستور شخص اوباما اجرا می شود.

5-                                                طرح فوق جوابی است به طرح خاورمیانه بزرگ جرج بوش. به اصطلاح جواب دندان شکن دموکراتهاست به جمهوریخواه ها. همزمان هم قرار است آمریکا از عراق خارج شود. به اصطلاح دارند با کفش از روی پوزه ی بوش رد می شوند.

6-                                                این طرح تمام خاورمیانه را در برمی گیرد. اما بطور عجیبی به پاکستان نپرداخته است. ظاهرا برای باز بودن دست آمریکا در عملیات نظامی؛ پاکستان به عمد مغفول مانده است.

7-                                                ایران یکی از نقاط اصلی این طرح است. حتی زمانی که انقلاب رنگی در ایران پیروز می شود؛ با حساسیت انتخاب شده است. سعودی ها هم در این طرح محاسبه شده اند و آنها هم باید بروند.

8-                                                در پایان این طرح، اوباما به قهرمان دموکراسی جهان تبدیل خواهد شد. و با آرای بسیار شدیدی به ریاست جمهوری دوباره برگزیده خواهد شد. وی می خواهد بعد از آن، اصلاحات شدیدی را در آمریکا اجرا کند.

9-                                                اصلاحات مورد اشاره، به هیچ وجه خلاف سیاست های آمریکایی-سرمایه داری- نیست. بلکه یک راه نجات است. ماموریتی است برای اوباما، که پیش از این به بوش داده شده بود. چشم انداز آن طرح، "بقای سرمایه داری در خاک آمریکا" است.

10-                                          شاید یک سال طول نکشد که آقای خامنه ای، به یک خاطره تبدیل خواهد شد. و روند فروپاشی نظام او، به یک شوخی و مضحکه. چرا که این روند آن قدر سریع و راحت انجام خواهد شد؛ که آب توی گلوی اپوزوسیون های رنگارنگ این سالها، خشک خواهد شد. آن تصور نمی کنند به این راحتی و از این روش!

11-                                          بهار و تابستان 90. این تاریخ را به خاطر بسپارید.

12-                                          این حرف که بعد از سقوط نظام، چه کسانی باید مجازات شوند و از چه کسانی باید گذشت؛ به نظر من یک حرف انحرافی است. همین قدر که به نظر من مردم در شرایطی قرار می گیرند که خیلی از همین لباس شخصی ها یا به تعبیر بهتر، این شعبون بی مخ های ولایت را خواهند بخشید. اما نظریه پردازان نظام را همچون رحیم پور ارغدی یا برخی حرّاف های سایبری-سایتی را حتما مجازات خواهند کرد. به نظر من که این افراد بهتر است از همین الان به یک جای دوم هم فکر کنند تا در زمان خطر فرار بهتری داشته باشند!

13-                                          مطلب اصلی اما این است: چه نوع حکومتی می خواهیم؟

14-                                          خیلی خسته شدم. بقیه اش را از اینجا می گذارم برای بعد. چون اصلا حرف دیگری است. همین قدر بدانید که تک تک آنچه گفتیم؛ مقرر شده است.

15-                                          آنچه باید در مقاله ی بعدی به آن بپردازم و حتما و حتما را در عنوان این نوشتار خلاصه نوشته ام. همه ی حرف من همان است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز