ما عاشقان رهــبــریــم!

سریال مختار از برخی جهات، جالب است.

مثلا گاهی انسان فکر میکند عمدآ کنایاتی درون این سریال گذاشته شده است. و از آنجا که نمی توان فکر کرد این حرکت، بدون هدایت مسوولین سیاسی صداسیما بوده باشد؛ بلافاصله به فکر آدم می افتد شاید برای راضی کردن مخالفان، این حرکت انجام شده باشد. چرا که گاهی حکومت ها به ارضاء مردمشان نیاز دارند.

برای مثال وقتی برخی شخصیتهای این سریال از واژه "فتنه" استفاده می کنند؛ آدم از خنده روده بر می شود، وقتی با مصداق های امروزی شان مقایسه اش می کند!

اصولا حتی می شود حق و باطل ِ این روزها را هم از درون همین سریال دریافت.

اما برخی شیطنت ها را هم می توان ردیابی کرد. مثلا مختار چندان "ولایت" ندارد. چنانچه در تاریخ هم همینگونه او را معرفی کرده اند. اما ناگهان یک شخصیت به نام ابراهیم بن مالک اشتر به داستان اضافه می شود که قرار است به اصطلاح باند ولایتمدار ماجرا باشد!

حالا صداسیما که تنها سلاحی که دارد، "زن" است؛ بلافاصله نشان می دهد این شخصیت ولایت مدار، یک همسر زیبا دارد! (برخلاف خود مختار!)

یعنی با ضمیر ناخودآگاه امت حزب الله این طور حرف می زند که: چه خوب که آدم هم ولایت داشته باشد هم زن خوشگل! ببینید ابراهیم هم دنیا دارد هم آخرت!

بله، شیاطین همین طور می توانند حکومت هایشان را نگه دارند دیگر! بد نیست به محافل حزب الله، مانند هیات رزمندگان یا محافلی که در بیت رهبری تشکیل می شود و عموم شرکت می کنند، سری بزنید. و از موج چمشچرانی پسران جوان، و عشوه های دختران چادری و آرایش کرده، شگفت زده بشوید...

این است ولایتی که بسیجی های عزیز برایش آدم می کشند...

انصافا هم دنیا دارند و هم آخرت را!!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز