بیست وسی حیا نمی کند!

اخبار بیست و سی امشب -25بهمن- را داشتم می دیدم. واقعا که انگار آقایان، همه اموراتشان را داده اند به اوباش ِقوم؛ و دیگر کسی در خیمه ولایت نمانده که امور ولایت را به نحو آبرومندانه ای جلو ببرد!.. برای مثال قسمتی از زنگ زدن بسیجیان یکی از پایگاه های بسیج به تلویزیون بی.بی.سی را پخش کردند که بسیجیان دلاور پایگاه مذکور در حالیکه به نحو مسخره ای در حال غش و ریسه بودند شعار می دادند: "بی.بی.سی حیا کن کشور ما رها کن"! و اخبار بیست و سی داشت این نمایش تهوع آور را که ضبط کرده بود؛ به عنوان "گاف خبری بی.بی.سی" پخش می کرد!!
خدا را شکر که ما توی کشتی ولایت شما ننشسته ایم که با شما این قدر حقیرانه و بی ارزش غرق شویم! واقعا که جای هزار شکر دارد.
برنامه فوق خیلی صریح و بدون هیچ لفافه ی خبری گفت:
آیا درست است در زمانی که ما داریم سر همه کلاه می گذاریم که انقلاب مصر، کپی شده از انقلاب اسلامی ایران است و مصریها همان مدل حکومت اسلامی ایران را می خواهند در کشورشان پیاده کنند؛ شما فتنه گران بیایید کاری کنید که حواس آمریکا به طرف ما جلب شود و این موج دموکراسی خواهی را به سمت حکومت ما هم بیاورد؟ آخر این درست است؟ مردانگی است؟ مروت است؟ مگر شما فتنه گران، رحم و مروت سرتان نمی شود؟ آی ننه! خوب است به یک افُتاده از اسب، لگد بزنید؟ ما حالمان خوب نیست. اوضاع خاورمیانه کشمشی است. هر لحظه ممکن است اوباما همان خوابی را برای ما ببیند که برای مبارک دید. آخر شما چرا حالیتان نمی شود؟ اصلا خوب است که مردم حزب الله دیگر بخواهند سران فتنه محاکمه شوند! هان؟ خوب است؟ خوب است ما هم از این چیزها بگوییم؟ خوب است؟ نترسیدید؟ بترسید دیگر! آقا بیایید موسوی را محاکمه کنید. ما عصبی هستیم. این قرصهای من کو؟ من اعصاب ندارم. خاموش کن آقا این دوربین های پخش زنده را... چند بار بگویم وقتی من عصبی می شوم دستگاه ها را خاموش کنید... این شماره رییس را بگیر ببینم چه خاکی توی سرمان کنیم... خاموش کن د...
در این لحظه برنامه اثرگذار و ولایی بیست و سی تمام شد. چند پیام بازرگانی را ببینید. امشب برایتان چند تا سریال خوب مثل "دالتون ها به بهشت نمی روند" هم داریم که پخش می کنیم.
مرسی!!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز