گفتند برقصی، نگفتند خوشرقصی کنی!

اخیرا فیلمی بصورت سی.دی از مهران مدیری در تهران پخش شده است که به هجو برنامه های ماهواره ای فارسی زبان پرداخته است.
در قسمتی ازاین فیلم، بیژن بنفشه خواه بطور کامل می رقصد.
رقصی که انجام می شود؛ به هیچ عنوان ادای رقص نیست. بلکه یک رقص کامل است. آن هم از نوع رکیک آن. من که از این امور سررشته ندارم می فهمم که این یک رقص معمولی نیست. بلکه یک رقص جنسی است. رقصی که نباید آن را قر ِ کمر نامید. حتی قر باسن هم نباید نامیدش. بلکه بی اغراق قر ِ ... است. از نوعی که چه بسا اهل لواط مرتکب آن می شوند.
حال سوال اینجاست که آیا آقایان برای هجو و مسخره کردن انسان های فاسد می توانند خودشان مرتکب فساد شوند؟
ایا این هم از موارد حفظ نظام است که ظاهرا جواز همه گونه ظلم و حرامی را صادر می کند؟
آیا بیژن بنفشه خواه حق دارد برای به سخره گرفتن برنامه های ضد نظام لوس آنجلسی؛ خودش مرتکب یک رقص به مدلی که یاد شد؛ شود؟
و سوال بالاتر اینکه بیژن بنفشه خواه که عمری بازیگر طنز صداسیما بوده است و همیشه نقش مثبت و پاستوریزه داشته است و همگان را به خوب بودن توصیه کرده است؛ اصولا چنین رقصیدنی را کجا یاد گرفته است؟!
و اینکه بیژن بنفشه خواهی که تربیت شده ی فرهنگی هنری این نظام و انقلاب مقدس است؛ علی الظاهر بعد از ضبط برنامه های هنری اش در صدا سیما؛ باید به مسجد محله شان برای ادای فریضه یومیه می رفته است! پس کجا و در کدام مهمانی و پارتی ای آموزش چنین رقصیدنی را یافته است؟
این همان نظام مقدس امام زمان است که جوانان نمونه اش، چنین بالیده اند؟!
آیا این بیژن بنفشه خواه؛ یکی از همان جوانان مومن و انقلابی عصر ماست که همیشه در زبان رهبر انقلاب از آنها تعریف می شود؟
و آیا وقتی در زبان رهبر معظم انقلاب؛ طرفداران جنبش سبز؛ علاوه بر ضدانقلاب ها و سلطنت طلب ها، رقاصان و مطرب ها هم به شمار آمدند؛ حالا این رقاص عزیز ما از طرفداران ولایت ایشان محسوب خواهد شد؟!
و سوال نه چندان مهم آخر: به نظر می رسد بیژن بنفشه خواه هنگامی که با تمام وجودش در حال مسخره کردن ماهواره ها بوده است؛ چنان رقصیده است که از خود رقاصان لوس آنجلسی هم آنورتر رفته است! ایا بیژن بنفشه خواه برای چنین رقصی؛ از قرص های اکستازی استفاده کرده است؟





































هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز