همه جا شده انقلاب رنگی! همه جا وابستگی! جاسوسی!

- خبر جالبی به نظر رسید. شما "وائل غنیم" را می شناسید؟
- وائل که در مصر به "وائل گوگل" معروف است؛ مدیر دفتر منطقه ای شرکت آمریکایی گوگل در مصر است. او امور بازاریابی این شرکت آمریکایی را در منطقه ی مصر، سامان می دهد.
- چندی قبلتر؛ یک جوان مصری به نام "سعید خالد" وقتی یک فیلم را از فساد پلیس مصر، در اینترنت منتشر کرد؛ از سوی ماموران بازداشت شد. سعید در بازداشتگاه پلیس زیر فشار کشته شد.
- "کلنا سعید" نام صفحه ای بود که در فیس بوک ایجاد شد. هزاران مصری عضو این صفحه اینترنتی شدند و فریاد مجازی شان بلند شد: ما همه سعید هستیم.
- مدیر و ایجاد کننده ی این صفحه در فیس بوک کسی نبود جز وائل گوگل! و از آنجا که وائل کارش را بلد بود؛ هزاران مصری عضو صفحه ی او شدند.
- اولین فراخوان به تظاهرات اخیر مصر را صفحه ی "کلنا سعید" منتشر کرد. جواب به این فراخوان بود که اولین تظاهرات را در قاهره سامان داد. تظاهراتی که در مصر هم اکنون هم ادامه دارد.
- شما اگر خواننده روزنامه کیهان باشید؛ یا اقلا در بسیج دانشجویی عضو باشید؛ یا لااقل جزء رابطین سیاسی بسیج باشید؛ و یا جهنم و ضرر، دست کم خواننده وبلاگ آهستان باشید؛ الان قطعآ میدانید که چه نتیجه ای باید بگیرید.
- در یک صفحه ی یک سایت آمریکایی؛ نماینده ی یک شرکت آمریکایی، در یک کشور اسلامی؛ دعوت به شورش و بلوا کرده است. وابستگی به استکبار از این واضحتر؟
- این مدیر گوگل که دست کمی از رییس سازمان سیا ندارد؛ چه هدفی داشته است که خواسته امنیت ملی کشوری اسلامی را آنهم در منطقه حساس خاورمیانه به خطر بیندازد؟ آنهم با این همه دشمن که ما داریم و دندانهایشان را تیز کرده اند برای بلعیدن کشورهای اسلامی؟ آنهم در کنار رژیم غاصب صهیونیستی؟ از خدا شرم نمی کنید؟
- اصلا به این شورش های مصر نگاه کنید. همه چیزش داد می زند که یک انقلاب رنگی است. از کارکرد اینترنتی اش؛ تا حمایت آمریکا و رییس جمهور آمریکا ازش. دیگر به چه نشانه ای نیاز دارید؟ کاملا معلوم است سیا برنامه ریخته تا نظام انقلابی مصر را سرنگون کند. که البته معلوم است مانند همیشه شکست میخورد. همیشه شکست خورده است. باز هم می خورد به فضل خدا.
- آدم به اغتشاش این جوانان فریب خورده ی مصری که نگاه می کند اصلا خجالت می کشد. چه میخواهید از جان مردم؟ الان دانش آموزان مصری می خواهند بروند کنکور بدهند. این درست است؟ خیابان را ببندید. سنگ بیندازید. بانک آتش بزنید. بنا به اخباری که من دارم حتی به حسینیه ها هم رحم نکردید. آخر دیگر با امام حسین چرا ؟
- کودتاگران مصری می خواهند علیه نظام، کودتا کنند. آنهم با یک انقلاب رنگی. آنهم با یک انقلاب رنگی آمریکایی. آمریکا شکست خورده است؛ باز هم می خورد. سی سال است از سرنگونی رژیم انقلابی مبارک عاجز مانده است. باز هم می ماند؛ به فضل خدا. این ملت هوشیاری خودش را نشان می دهد. توی دهن این آشوبگران می زنند.
- طرفداران مبارک وقتی به عرصه آمدند و تمام قاهره را پر کردند؛ به همه نشان دادند مردم مصر یعنی چی. اینها که جمعیتشان خیلی زیاد نبود؛ اما ما خودمان توی تلویزیون مصر دیدیم که خیلی بودند؛ تمام میدان انقلاب مصر و خیابانهای اطراف را پر کرده بودند. حالا حرف درآورده اند که اینها اعضای سازمانهای امنیتی و نظامی ِخود مبارک بودند. یا اینکه برای خوردن ساندیس آمده اند. بس کنید این مزخرفات را. اصلا مگر مصر، ساندیس دارد؟
- به نظر ما که فتنه گران مصری به زودی پیاله شان جمع می شود. یعنی همان بند و بساطشان را جمع می کنند. به فضل خدا. آخر اینها از همان اول معلوم بود که به کجا وابسته اند. وقتی آمریکا ازتان حمایت کند؛ معلوم است کجایی هستید. این چند نفری هم که به میدان آزادی قاهره آمدند؛ فریب خوردند. که آرام آرام دارند بصیرت پیدا می کنند و هی دارد از جمعیتشان کم می شود. همه هم در توبه گاه هایی که مبارک در برخی مناطق تاسیس کرده ؛ دارند با مبارک تجدید بیعت می کنند و امیدوارند که اشتباهاتشان را جبران کنند. البته ما هم امیدواریم. البته اگر مردم مصر آن ها را ببخشند. ما که امیدی نداریم ببخشند.
- یادمان می آید یکی دو سال پیش، برخی فتنه گران در ایران هم روی بازوهایشان نوشته بودند: "ما همه ندا هستیم." که البته بعدا معلوم شد به سفارتخانه های بخصوصی وابسته بودند. اگر همان روز با این وابستگی و اینکه ما این هستیم و ما آن هستیم، برخورد شده بود؛ امروز این قدر در جهان اسلام ، فتنه به پا نمیشد. ما خیلی گفتیم. اما کسی گوش نداد.
- ما امیدواریم به زودی بساط این فتنه مصر هم جمع شود. انشاءالله مردم به عرصه خواهند آمد. و این دیکتاتورهای کوچکی را که در مصر فتنه رنگی به راه انداخته اند سر جایشان خواهند نشاند.
- من همین جا از دستگاه قضایی مصر تقاضا می کنم رهبران این فتنه را هر چه سریعتر اعدام کنید. کوچکترین تسامحی هم به خرج ندهید. کم ظلمی نیست بی آبرو کردن نظام مصر در دنیا. مخصوصا اینها که فیلم روی اینترنت پخش کرده اند را. البته اگر مصالح عالی نظام اجازه دهد. که این از مطالبات مردم است و نظام اصلا حق ندارد از حق خودش بگذرد. این هم از مطالبات مردم مصر است.
- قربان همه آقایان. من که خودم به شخصه سرگیجه گرفتم. راستی رهبر این انقلاب رنگی مصر؛ آمریکایی بود؟ عضو کجا بود؟ سیا؟ خدا لعنتش کند که آبروی پلیس زحمت کش مصر را در جهان برد. خدا از سر تقصیراتش نگذرد. از جان امام حسین چی می خواست دیگر؟ ا ََی بی پدر و مادر!


هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز