دروغگویی شده رسم روزگار!

وبلاگ جانم فدای رهبر با انتشار عکس فوق مطلب نوشته با این شرح:

 

این تصویر، یک آگهی تجاری متعلق به نمایندگی شرکت خودروسازی ژاپنی "سوبارو" در فلسطین اشغالی است که در آن یک شهروند اسرائیلی که اتومبیل سوباروی خود را در شرق قدس بر روی دو کودک فلسطینی ده و دوازده ساله گرفته دیده می شود. معنی جمله نوشته شده با حروف عبری روی تصویر: "خواهیم دید چه کسی می تواند در مقابل تو بایستد..." می باشد. راننده این خودرو "دیوید بعری" مدیر کل شرکتی بنام Elad است که بعد از زیر گرفتن این دو کودک قصد داشته آنها را سوار خودروی خود کند که با استقامت آنها روبرو شده است...

پی نوشت یک: عزت این سه کودک فلسطینی که با دست خالی و با شجاعت تمام به مصاف اشغالگران رفته اند چقدر می ارزد؟ (به جمله عبری درج شده در روی آگهی توجه کنید.)

پی نوشت دو: این روزها موضوع فلسطین در سایه اخبار تحولات منطقه قرار گرفته است...

پی نوشت سه: مرگ بر اشغالگر.

منبع عکس: PRESSTV.COM

 

خوب؛ حالا کو این ترویج زیر گرفتن؟

و کو تبلیغ کمپانی سوبارو؟ از کجا معلوم این عکس اصلا تبلیغ چیزی باشد؟ یک عکس، از گزارش یک رویداد است. که آرم یک شرکت را پای آن گذاشته اند. که معلوم نیست کی این کار را کرده. و از کجا این عکس را آورده اید.

منبع معتبرتر از پرس تی وی نداشتید؟!

راستی شما که مخالف زیر گرفتن آدم ها به دست جانیان هستید؛ یادی هم بکنید از «شبنم سهرابی» که در عاشورای88 به دست وانت ناجا به عمد زیر گرفته شد و چند بار از روی او گذشتند. زنی که مادر کودکی خردسال بود...

همان بهتر که جانت فدای رهبرت شود!

راستی مترادف این جمله "جانم فدای رهبر" می دانی چیست؟ اینهاست:

الله، معمر، لیبی، و بس!

الله، سوریه، بشار، و بس!

این کلماتی است که چاکران بی شخصیت دیکتاتورهای کشورهای منطقه سر می دهند. و تو خیال کرده ای خیلی شجاع و مخلصی که تمام عیار برای رهبرت ایستاده ای. نمی دانی که در جاهای دیگر هم هرزه هایی هستند که تمام قد برای رهبرشان ایستاده اند.

جــــانـــــت فــــدای رهــــبـــــــــــــــــــــر!

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز