نه، خدا وکیلی، خودت بگو!

این روزها را شاید ایّام شادی جنبش سبز بتوان نامید. اختلافات میان رفقا به مرحله پُرنشاطی رسیده است. و ما اگر «دشمن» باشیم (که به قول آقایان همیشه بوده ایم) پس روزگار "دشمن شادی" حضرات فرا رسیده است!

ماجرای اختلافات شدید به سران منحصر نیست. پیاده نظام هم بدجوری به جان هم افتاده اند!

وبلاگ آهستان (از مسوولین ارتش سایبری ایران) و وبلاگ ثابتی (از مسوولین بسیج دانشجویی) افتاده اند به جان هم!... یکی شیشه نوشابه دستش گرفته و دیگری باتوم شخص سردار رادان را آورده است! دیگری حکم آورده که می خواهم شخصا به کهریزک تحویلت دهم! دیگری هم دو تا از رفقایش را نشان می دهد که در  اوین بازجو هستند!.. خلاصه کار خیلی حیثیتی شده!

اما از آنجا که مقام آهستان بالاتر است؛ به نظر می رسد برنده ماجرا از قبل مشخص باشد!

یک کوچولو هم به همین برادرمان که می آید مرتبا در فضای سایبری آه می کشد، بگوییم:

عزیز دل برادر! همین مطلب آخرت  که نوشتی؛ نشانی نیست از بی بصیرتی شما پیروان ولایت؟ مگر می شود تو در خرداد 88 نماینده وبلاگی احمدی نژاد باشی؛ و فقط یک ماه بعد مطلب بنویسی: خداحافظ احمدی نژاد؟

مگر می شود تو برای کسی خودت را به آب و آتش بزنی؛ و جواز سرکوب صادر کنی؛ هزاران انسان بیگناه را به مسلخ شکنجه و دهها کهریزک و تجاوز و قتل بکشانی؛ مادرانی را عزادار کنی؛ جوانانی راتحقیر و مضروب و مقتول کنی؛ و بعد یک ماه بعد با کسی که بخاطرش جنایت ها کرده ای، خداحافظی کنی؟

این بی بصیرتی نیست تو کسی را که نمی شناختی، مورد حمایت قرار دهی. برایش هزینه ها بپردازی. و بعد یک ماه بعد بفهمی که این آدم ارزش این همه فداکاری تو را ندارد؛ و اصلا به همه ارزشها و عقاید بسیار محترم نزد تو کوچکترین اعتقادی ندارد؟

این بی بصیرتی نیست تو بخاطر یک منحرف از ولایت؛ هزاران انسان بیگناه را نابود کنی؟ در حالیکه احمدی نژاد تو، از موسوی و کروبی و خاتمی و رفسنجانی (این دشمنان قسم خورده در منظر تو) برای همین ولایت، بیشتر احترام قائل بوده اند؟

مگر خاتمی، مهاجرانی را برکنار نکرد؟ بدون کوچکترین سر و صدایی و کوچکترین نافرمانی. ببین احمدی نژاد ولایتمدار تو چه کرد؟ آبرو دیگر مانده برای دستگاه؟ همه دنیا شما را گرفته است زیر قهقهه!

امروز مقام معظم رهبری فرمودند کسی کاری نکند که دشمن شاد شود!

در حالیکه دشمن، یک هفته است کف زمین افتاده، دستش را روی دلش گذاشته، پاهایش را توی هوا دوچرخه می زند؛ نیش اش تا غده هیپوفیزش باز شده؛ و تمام امعاء و احشایش دارد غش غش می کند و قهقهه می زند! در حدّی که پزشکان، نگران دشمن شده اند و معتقدند به زودی از فرط خنده، ریسه رفته و کارش بیخ پیدا می کند!

آخر این درست است؟!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز