این همه اهانت به عزا و پرچم و حسینیه؛ سعید حدادیان کجاست؟

یادتان هست بعد از فاجعه عاشورای 88 ، و کشتار وحشیانه مردم به دست وحشی های هیات رزمندگان، صداسیما چه تاتری بازی کرد؟

یادتان هست برای آنکه کتک خوردن نیروهای پلیس ویژه را بتوانند تاب بیاورند؛ و آتش کشیده شدن چند خودروی نیرو انتظامی را بتوانند تحمل کنند؛ چه دروغی به هم بافدند؟

یادتان هست برای آنکه کمبود نفرات حامی نظام را بتوانند توجیه کنند؛ دروغی ساختند و گفتند سبزها به عاشورای حسینی اهانت کردند؟

یادتان هست دم به دم آتش های زبانه کشیده از یک بانک را نشان می دادند و در حالیکه اغلب ارگان های دولتی و از جمله بانکها به خاطر آن ایام، پارچه های سیاه بالای ادارات نصب کرده بودند؛ اینگونه نمایش دادند که سبزها بخاطر همان پرچم های سیاه بوده که آنجا را آتش زده اند؟

یادتان هست شعارهای مخالف رهبر را اینگونه توصیف کردند: «اهانت به ارزشهای اسلامی» و بعد بگونه ای ادامه دادند که امت عوام حزب الله، اینطور برداشت کردند که انگار سبزها به امام حسین اهانت کردند؟!

یادتان هست رسما دروغ گفتند؟ رسما کلک زدند و به این حیله گری شان بالیدند.

حقه بازی شد رسم روزگارشان. یادتان هست؟

حالا جوابش را بگیرند.

در بحرین حمله پشت حمله است که رسما و علنا به حسینه و عزاست که انجام می شود. توهین است که تا دلشان بخواهد می کنند. تا بخواهند حسینه و مسجد شیعیان است که آتش می زنند وخراب می کنند.

من سوال می کنم آیا این جواب آن کاری نیست که شما کردید؟

به نظر من، در اهانت امروز به مقدسات شیعه، باید یقه ی کسی را گرفت که آن حقه بازی را در ایران انجام داد؛ و از اعتبار ارزشهای شیعه خرج کرد.

به نظر من، الان باید علی لاریجانی را به خاطر همه اهانت ها و توهین به مقدسات شیعه؛ از تیر چراغ برق میدان آزادی* آویزان کرد!

 

* اشاره به تعبیری است از مسعود ده نمکی که قبل از میلیاردر شدن خودش از قِبَل ساخت فیلم و شو و لمپنیزم؛ هفته ای یکبار خواستار از تیر آویزان کردن یک "مرفه بی درد" می شد!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز