گفته بودیم اَلمُلکُ لایَبقی مع الظُلم!

 

خبر آنچنان هیجان انگیز است؛ که هیج عنوانی برایش نمی توانستم بگذارم الا این.

خبر استعفای احمدی نژاد؛ هنوز شایعه است. اما در سرزمینی زندگی می کنیم که بسیاری از شایعات به حقیقت بدل می شود. حتی بسیاری از شایعاتی که تکذیب می شود؛ دو هفته نمی کشد که واقعیت می یابد!

ماجرا را پـــیــــش از این توضیح داده ایم. و سخنرانی رهبر را هم بـــیــــان کرده ایم. اما بعد از آن و وقتی احمدی نژاد مجبور شد مصلحی را به جلسه ی هیات دولت راه دهد؛ کار جالبی کرد! وی خودش دیگر در جلسات دولت حاضر نمی شود!

اما واکنش ها هم به نوبه خود، جالب و به شدت مسرّت بخش است!

بسیجی ها همین اول کار دِپرس شدند! به هر حال رسوایی کم نیست!.. یکی پرسیده با احمدی نژاد چه کنیم؟ دیگری قسمتی از سخنرهای آخوند محبوبش را گذاشته که مومنین نباید مغرور شوند! دیگری صریح نوشته با احمدی نژاد بودیم تا زمانی که با رهبری بود!

از سوی دیگر یار غار احمدی نژاد یعنی همان کسی که این ماجرا را کلید زده؛ یعنی جوانفکر امروز به دادسرای کارکنان دولت احضار شد!

از سوی دیگر برخی سبزها هم صریح گفته اند احمدی نژاد هر کار هم بکند؛ قهرمان ما نخواهد شد!

یکی دیگر هم مسخره کرده است: حالا میلیونها طرفدار احمدی نژاد به خیابان ها می ریزند! کم که نیستند، 25میلیون نفرند!!

روزنامه کیهان هم حملاتش را گذاشته روی احمدی نژاد. انگار نه انگار فتنه گر اصلی موسوی است!!

سایت های حامی احمدی نژاد هم البته کم نگذاشتند. فحشهای مَشتی  است که به کیهان می دهند: آقای شریعتمداری به کجا چنین شتابان؟

یا وقتی زاکانی مدیر جهان نیوز و رییس سابق بسیج دانشجویی چیزی می گوید در برابر احمدی نژاد؛ برایش می نویسند: لجنزار زاکانی و سوت و کف کیهان!

فرمانده سپاه هم که به احتمال زیاد, فشرده شده و کنسانتره شده و معنای اصلی همان 25 میلیون نفر می باشد؛ بیان کرده است: هر چه داریم از اسلام است نه مکتب ایرانی. که اشاره دارد به سخنان احمدی نژاد در حمایت از مکتب ایرانی.

سایت موذمار(!) ِ بی.بی.سی هم البته از دسیسه چینی, فرو گذار نکرده و گزارشی در این باره منتشر نموده است.

 

اما تــــحـــلـــیـــل "رادیو اگر" هم که حدود یک هفته پیش بیان کرده ایم؛ خواندنی است!

 هنوز داغ داغ است!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز