اردوگاه اشرف را جمع کنید!

من به شدت از حمله به اردوگاه اشرف و تخلیه ساکنان آن حمایت می کنم.

بس نیست هر کاری که مردم در ایران می خواهند بکنند؛ دستگاه دروغگوی امنیتی ربطش می دهد به سازمان منافقین؟ و با این کار فشار بیش از حدی را به روی معترضین وارد می کند؟

بس نیست اعدام های بدون دلیلی را که فقط بخاطر گمان یک رابطه کوچک آن بینوا با آن سازمان؛ مشاهده کردیم؟ مگر یادتان نیست یکی از سه اعدامی سال پیش که بعد از عاشورا انجام شد؛ فقط به این خاطر بود که ان جوان با موبایلش از صحنه های اعتراضی فیلم گرفته است. و برای اینکه بتوانند او را اعدام کنند؛ گفتند عموهای او از اعضای منافقین بوده اند! و بخاطر عضویت در این سازمان محارب، لاجرم باید خودش را هم اعدام کرد! و اعدامش هم کردند!

در خیانت این سازمان نفرت انگیز همین بس که وقتی می فهمد دارد چه خدمتی به جمهوری اسلامی می کند؛ همچنان به حضور سه هزار نفری اش در بیابانی در عراق ادامه می دهد!

خدا را شکر که این سازمان و اردوگاه مضحکشان جمع می شود. و دیگر هیچ معترضی را نمی توان بخاطر محارب بودن از طریق ارتباط با سازمان منافقین خلق اعدام کرد!

ما هر چه بگوییم مردم بیشمار معترض که دیگر این نظام را میخواهند، اصلا سازمان مجاهدین را نمی شناسند که بخواهند طرفدار آن باشند! مگر دستگاه امنیتی می گذشت از این لقمه چرب و شیرینی؛ که به راحتی می توانست به هر کسی بیشترین فشار را بیاورد. و در دستگاه تبلیغاتی هم هر اعتراضی را به انسانهای "خیلی بد"ی نسبت دهد که خوبی مردم ما را نمی خواهند!

خدا را شکر که این "بد مطلق" دارد تمام می شود. و مردم می توانند با خیال راحت اعتراض های اساسی خود را شروع کنند!

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز