آن روز باید فکرش را می کردید!

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز شنبه، بسیار دیدنی بود.

قدم اول اینکه ایشان به زبان بیزبانی به بسیاری از نیروهای بسیجی و سایبری های سپاه فرمودند: لطفا خفه شوید!

و همین به خودی خود، فوق العاده لذت بخش بود!

در قدم دوم باید یاد آورد که ایشان همیشه مرکز تملقات بودند. یعنی همه، در تملق حضرت شان بر همدیگر پیشی می گرفتند؛ تا لقمه نانی جلویشان پرتاب شود. اما ببینید احمدی نژاد با حضرت ایشان چه کرده است؛ که ایشان آمده اند و برای تمام شدن ماجرا و اینکه او دست از سرشان بردارد؛ شروع کرده اند به تملق احمدی نژاد!.. واقعا که آدم بعضی مواقع، روده بُر می شود!

قدم سوم اینکه برخی نقیض ها در سخنان ایشان هویدا بود.

 ما درک می کنیم که ایشان شرایط خوبی ندارند. بالاخره سخت است آدم همه حیثیتش را برای یک نفر فدا کند؛ و او بیاید اینگونه جواب آدم را بدهد! نمک بخورد و نمکدان بشکند! بخاطرش فرمان تقلب عمومی و کشتار ملی صادر کنیم، اما او بیاید بگوید حرف، حرف خودم است و لاغیر!

نقیض های سخنان معظم له یکی این بود که ایشان یکجا گفتند مسئله ی اخیر اصلا مهم نبود. و دشمن نباید سوءاستفاده کند. و یک جای دیگر آمدند گفتند رهبری هر جا مسئله را مهم تشخیص دهد، وارد می شود و دخالت می کند! یعنی بالاخره این قضیه وزیر اطلاعات؛ مهم بود یا نبود؟!

جای دیگر هم فرمودند ما با شخص طرف نیستیم. بلکه از خط و از مسوولیت حرف می زنیم. منظور معظم له این بود که از احمدی نژاد نمی خواهند دفاع کنند. بالاخره معظم له از این مردک ناراحت بودند. و این معلوم بود. اما یک سوال پیش می آید که آیا حضرت ایشان در خطبه های 29خرداد هم از شخص حرف نزده بودند؟!...( آنجا که فرمودند آقای احمدی نژاد نسبت به آقای هاشمی؛ نظراتش به رهبری نزدیک تر است...)

معظم له در اوج سخنان خودشان فرمودند: «تا من هستم و تا این بنده ی حقیر با همه حقارتش هست؛ و تا این مسوولیت را دارم؛ با تمام قوا به وظایفم عمل خواهم کرد.» اما به قول ظریفی، این "من" هستم و تا من مسوولیت دارم، مال دو سال است. مال پنج سال است. مال ده سال است. نهایتا مال دوازده سال است. حضرتعالی بیست و دو سال است که همچنان مسوولیت دارید. و قرار هم نیست کنار بروید. شاید بیست سال دیگر هم بخواهید مسوولیت داشته باشید.

به جان حضرتعالی، دیگر هیچ جای این کشور نمانده که خراب نشده باشد!

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز