همه آمده اند گفته اند عقل نداشته باشید!

 

آهستان در آخرین مطلبش؛ یادداشت جالبی نوشته که ما اینجا عینا نقلش می کنیم. وی در اینجا به شدت به سعیدی (نماینده ولی فقیه در سپاه که اخیرا با نقل خاطره ای از ولادت مقام معظم رهبری؛ ایشان و والده شان را به مضحکه سکسی اهل اینترنت تبدیل کرده) تاخته است. با این توضیح ادامه می دهیم که با همه انتقادی که آهستان از اوضاع دارد؛ نهایتا توصیه می کند که همگی قنبر علی باشیم! گویی که همه پیامبران الهی آمده اند، تا ما نوکر باشیم! برده باشیم! خر باشیم!!

بخوانید:

 

این روزها دفاع از ولایت به هنری تبدیل شده که هنرمندان زیادی دارد

 

یکی در خیابان فحش می‌دهد، اسم کارش را می‌گذارد دفاع از ولایت

 

یکی در اینترنت فحش می‌دهد، اسمش را می‌گذارد دفاع از ولایت

 

یکی در کلاس بصیرت خرافه می‌گوید، اسمش را می‌گذارد دفاع از ولایت

 

یکی در مسجد خاطره می‌گوید و کاری می‌کند که دوست و دشمن به ولایت بخندند، باز هم اسمش را می‌گذارد دفاع از ولایت

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

یکی برای دفاع از ولایت، از دستش کمک می‌گیرد

 

یکی برای دفاع از ولایت، از پایش کمک می‌گیرد

 

یکی برای دفاع از ولایت، از چشمش کمک می‌گیرد

 

یکی برای دفاع از ولایت، از دهانش کمک می‌گیرد

 

کاش یکی هم پیدا می‌شد و برای دفاع از ولایت، از مغزش کمک می‌گرفت!

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

یکی می‌گوید من برای ولایت سرم را می‌دهم

 

یکی می‌گوید من برای ولایت دستم را می‌دهم

 

یکی می‌گوید من برای ولایت پایم را می‌دهم

 

یکی می‌گوید من برای ولایت چشمم را می‌دهم

 

کاش یکی هم پیدا می‌شد و می‌گفت من برای ولایت زبانم را می‌دهم!

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

یکی برای دفاع از ولایت، از حضرت آیت الله فلانی خاطره تعریف می‌کند

 

یکی برای دفاع از ولایت، از آقای دکتر بهمانی خاطره تعریف می‌کند

 

یکی برای دفاع از ولایت، از خواب مرحوم استاد خاطره تعریف می‌کند

 

یکی برای دفاع از ولایت، از خانم قابله خاطره تعریف می‌کند!

 

کاش یکی هم پیدا می‌شد و برای دفاع از ولایت، اصلا خاطره تعریف نمی‌کرد!

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

یکی خودش را عمار ولایت می‌داند

 

یکی خودش را سلمان ولایت می‌داند

 

یکی خودش را ابوذر ولایت می‌داند

 

یکی خودش را مالک ولایت می‌داند

 

کاش یکی هم پیدا می‌شد و خودش را قنبر ولایت می‌دانست!

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

یکی دیگری را رفاعه می‌داند (البته این هنر را مدیون مختارنامه هستیم که لااقل رفاعه را به اینها شناساند!)

 

یکی دیگری را ابن ملجم می‌داند

 

یکی دیگری را یزید می‌داند

 

کاش یکی هم پیدا می‌شد که خودش را رفاعه و ابن ملجم می‌دانست!

 

 

 

این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند

 

من دارم دفاع می‌کنم

 

تو داری دفاع می‌کنی

 

او دارد دفاع می‌کند

 

ما داریم دفاع می‌کنیم

 

شما دارید دفاع می‌کنید

 

آنها دارند دفاع می‌کنند

 

کاش ضمیری هم وجود داشت که اصلا دفاع نمی‌کرد! کاری به کار ولایت نداشت و دفاع از ولایت را به عهده خود ولایت می‌گذاشت چرا که تنها کسی که این وسط مظلوم مانده همان ولایتی است که این جماعت هنرمند دارند از او دفاع می‌کنند!

 

خلاصه این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند. هر کس به زبان خود، به شیوه خود، به هنر خود! البته تنها هنری که از این هنرمندان بی‌شعور برجای مانده، بدنام کردن ولایت است. اگر من جای دشمن و مخالف بودم، اصلا دشمنی و مخالفت نمی‌کردم. پولم را خرج همین هنرمندان و انتشار هنر آنها می کردم!

 

 

 

جواب ما هم روشن است: آقای آهستان عزیز! مطمئنی ما این پول ها را خرج نکرده ایم؟!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز