پسر دخترنما، رهبر جنبش سبز!!

اگر نمی دانید نیروهای سایبری سپاه چگونه در حال ایستادن در برابر توطئه ی ما ملت ایران هستند تا نظام خیلی مقدس و کهریزکی شان را نگه دارند؛ نوشته زیر را بخوانید.

اینها هنوز خیال کرده اند دهه شصت است و بولتن داخلی سپاه می تواند هزاران بسیجی و پاسدار بیسواد را تحمیق کند. خبر ندارند عصر اینترنت؛ جای اینکارها نیست.

خبرش را وقتی می فهمند که اثری از نظام مقدسشان باقی نمانده است!

 

طی 48 ساعت گذشته مهمترین محورهای مورد توجه سایت های حامی جریان فتنه در قالب اخبار و تحلیلی عبارت بودند از:

محورهای جریان فتنه طی 72 ساعت گذشته

1-    تحریف سخنان مقام معظم رهبری با هدف القا اختلاف میان دولت و رهبری

2-    تلاش برای القای اختلاف در میان بدنه جریان اصولگرایی و تقسیم بندی آنان به حامیان و منتقدان دولت

3-    احیاث مباحث انتخابات 88 و بازخوانی و مرتبط کردن آن با حوادث اخیر

4-    برجسته کردن خطر جریان انحرافی از میان سخنان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

5-    تلاش برای مصادره اعتراضات کارگری به نفع اغراض سیاسی

تلاش ضد انقلاب برای ایجاد تفرقه

پس از انتشار اخبار مربوط به استعفای وزیر اطلاعات رسانه های جریان فتنه که مترصد بدست آوردن سوژه ای برای القای اختلاف در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران بودند دست بکار شدند تا با ارائه تحلیل های خیالی خبر از بروز شکاف در میان مسئولان نظام بدهند . تلاشی که با رهنمودهای رهبری انقلاب هرگز به ثمر نشست اما این به معنای پایان کار بدخواهان نبود.

از اینرو علیرغم انعکاس سخنان حجت الاسلام مهدی طائب در رسانه های جریان فتنه مبنی بر عدم وجود خللی در ولایتمداری احمدی نژاد ، وبسایت روز آنلاین کوشید تا با بزرگنمایی مسائل کم اهمیت اخیر ، سخنان جعفر شجونی در خصوص سرنوشت بنی صدر را به عنوان بستر تحلیل های مغلوط خود قرار دهد که ناگفته پیداست این آرزو نا فرجام و باطل خواهد بود.

از سوی دیگر وبسایت ندای سبز آزادی همچون سایر رسانه های وابسته به جریان استکبار در نوشتارهای خود بارها از واژه «درگیری» میان رهبری نظام و رئیس جمهور محبوب سخن گفته است . غافل از اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیش تر نقشه شوم بدخواهان را نقش بر آب کرده و وحدت میان مسئولان را بیش از گذشته تعمیق بخشیده است .

 

 حمایت مشکوک شورای مجهول الهویه از قشر زحمت کش

در آستانه روز جهانی کارگر رسانه های جریان فتنه با طمع به حاشیه کشاندن مطالبات صنفی کارگران طری روزهای اخیر تلاش گسترده ای را مصروف داشته تا مسائل این قشر زحمت کش جامعه را با مباحث سیاسی گره بزند. در این راستا انعکاس اخبار تجمعات چند نفره ، ارائه تحلیل از وصعیت تشکلات کارگری و انتشار اعلامیه مهمترین کارکرد رسانه های فتنه بشمار می رود.

بر این اساس شورای مجهول الهویه هماهنگی راه سبز امید با انتشار بیانیه ای از رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی خواسته که آنان را در دروغ پراکنی پیرامون وضعیت اقتصادی کارگران یاری کنند. این بیانیه در ادامه با گوشه چشمی به اغتشاشات سال گذشته از کارگران خواسته مسائل خود را در کف خیابانها مطرح کنند« این شورا با تأکید بر حق مسلم کارگران برای طرح مطالبات و حمایت کامل از برگزاری راهپیمایی و تجمع آنان به رسم همه ساله، از همة همراهان و تلاشگران این جنبش فراگیر مردمی می خواهد تا در حمایت از خواسته های کارگران غیور این مرز و بوم، از همراهی و همدلی با آنان دریغ نورزند. »

این در حالیست که پیشتر رسانه های جریان فتنه از جمله جرس، با تحریف آمار اقتصادی و سیاه نمایی وضع معیشتی مردم کوشیدند تا مردم را نسبت به عملکرد دولت مایوس کرده «آمار خلاف واقع در زمینه بیکاری و نرخ رشد به مردم می دهند» و از سوی دیگر مردم را نسبت به آینده حرکت انقلاب نا امید کنند.

 

 وقتی پسر دختر نما رهبر جنبش سبز می شود

همزمان با  اظهارات محمد ملکی از فعالان ملی – مذهبی ، که مدعی شده بود رهبران واقعی جنبش سبز امثال مجید توکلی «فردی که با پوشش زنانه در 16 آذر شناسایی و بازداشت شد» و احمد زید آبادی هستند جریان منحرف ادوار تحکیم وحدت با انتشار بیانیه ای از برخورد های انضباطی با دانشجویان متخلف انتقاد کرد .

به نظر می رسد پروژه تحریک فضای دانشگاهی کشور امسال زودتر از سالهای گذشته کلید خورده باشد ، تا فضای روانی لازم به منظور دروغ پراکنی در آستانه تیر ماه، برای رسانه های جریان فتنه فراهم گردد.

 

 وقتی بیانیه نویس ها ناشناس می شوند

پس از سخنرانی رئیس جمهوری در مقر سازمان ملل متحد در خصوص ضرورت تشکیل کمیته حقیقت یاب پیرامون حادثه مشکوک 11 سپتامبر که منجر به وقوع دو جنگ و نقض حقوق میلیونها شهروند در داخل و خارج از امریکا شد بیانیه منتصب به 14 زندانی فتنه 88 منتشر شد که آنان نیز تشکیل کمیته ای را خواهان شده بودند. چندی بعد نامه ی دیگری با عنوان 16 زندانی خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد که خواهان تعریف جرم سیاسی شده بودند تا در نهایت عدد امضا کنندگان نامه ها به 23 تن رسید که در شروع سال جدید با دو موضوع منتشر شد ( به مناسبت سال نو و دیگری خطاب به مراجع تقلید).

فارغ از محتوای نامه ها ، نحوه جمع آوری امضا و میزان اطلاع افرادی که از سوی رسانه ها به عنوان امضا کنندگان این نامه ها معرفی می شوند از محتوای مطالب نامه ها ، سوال اساسی اینست که چه کسانی این نامه ها را نگاشته و منتشر می کنند در حالیکه برخی از زندانیان از وجود چنین نامه ای ابراز بی اطلاعی می کنند؟

دوم آنکه چگونه نامه ای با عنوان 23 نفر مشخص منتشر می شود اما امضا کنندگان آن رسما اعلام نمی شوند؟

شاید این نامه ها ادامه سناریو دشمنان برای زنده نگه داشتن فتنه متعفن 88 باشد، چنانکه وبسایت جرس نیز با اعلام بی اطلاعی از نویسندگان نامه ها از واژه «احتمال » برای اسامی امضا کنندگان نامه نام می برد و می نویسد «این زندانیان سیاسی تصمیم گرفته اند بیانیه های خود را در سال تازه و از این به بعد، با عنوان کلی ۲۳نفر» منتشر کنند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز