خدایا! همه دیوانه های اسلام را شفا عنایت بفرما!

این آقاهه(!) داشت توی شبکه خبر غوغا می کرد!

داشت می گفت این قضیه ای که توی سایتهای خبری پر شده که دو بیمار را توی بیابان رها کرده اند؛ کاملا معلوم است انتشار این خبر، کار دشمنان انقلاب بوده است!

وی میگفت معلوم است که ببینید دشمن چه سوء استفاده ای کرد در این قضیه. آدم رد پای دشمن را می بیند. این دشمنی که هیچ ارزش انسانی برایش مهم نیست و روزانه در عراق و افغانستان هزاران بیگناه را به خاک و خون می کشد. چطور دو بیمار ما برایش مهم شده است؟!

آهای آقاهه!... باید به شما بگوییم که دشمن که توی کشور خودش بیگناهان را به خاک و خون نمی کشد. بلکه میرود توی عراق و افغانستان این کارها را می کند. اما شما توی کشور خودتان دارید بیماران بیگناه را فقط بخاطر اینکه پول درمان میلیونی بیمارستان شان را ندارند، مثل مجرمین و نجس ها و حیوانات برده اید توی بیابان رها کرده اید.
 اما دشمن؛ توی کشور خودش؛ هزاران بار بالاتر، استانداردهای انسانی را رعایت می کند. و اگر در کشور دشمن مثلا در آمریکا بیماری را مسوولان یک بیمارستان، مثل حیوان برده بودند در بیابان رها کرده بودند؛ رسانه ها همه دنیا را روی سرش خراب می کردند. و آن رییس بیچاره را به کلی از کلیه خدمات درمانی و اداری و سیاسی پرتاب می کردند بیرون. و احتمالا پرونده قضایی او هم سریعا به کیفر ختم می شد.

اما شما با این تحلیل هایی که به شما یاد داده اند و البته چاره ای هم ندارید و روزانه دارید از صداسیما می شنوید؛ مجبورید که همه کاری را ولو یک کار کاملا ساده و واضح را با چنین منطق های نفرت انگیزی توجیه کنید.

این آقاهه کلا حالش هم خوب نبود! در یک جایی هم گفت: وقتی ما در حدیث داریم که اگر انسان ببیند چیزی را از پای زن یهودی یا مرد یهودی در می آورند، باید بمیرد!!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز