پس چی شد این "فیر پلی"؟

یکی از سایتهای احمدی نژادی اخیرا نوشته است:

 

اگر موج تخریب دولت به همین شکل ادامه یابد و اعتراضات به اصطلاح رسانه‌ای به اغتشاشات خیابانی تبدیل شود و لات‌ها و شعبان بی‌مخ‌ها به سمت پاستور حرکت کنند٬ طولی نخواهد کشید کشور به عرصه زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده تبدیل خواهد شد.

این یک اخطار نیست. به شما نصیحت می‌کنیم خود را به ورطه نابودی گروه‌های معاند قبلی نیندازید. کاری نکنید دکتر (احمدی نژاد) مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد.

با دامن زدن به احساسات پاک بچه‌های حزب‌اللهی٬ آن‌ها را در مقابل دولت قرار می‌دهند.

دولت با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده و قطعا اعتراضات مردمی کشور را فراخواهد گرفت بر همین مبنا نوشتن توبه نامه‌ها را آغاز کرده‌اند.

به نظر می‌رسد این جریان‌ها و افراد تصمیم گرفته‌اند پتانسیل اعتراضی احتمالی را به بهانه مقابله با ماسونیزم و حجتیه‌ای‌ها بسیج کرده و با این حربه دولت را در صورت لزوم به سقوط بکشانند.

 

به نظرتان چه اتفاقی در دنیا افتاده است که این ها به این صریحی، سعید حدادیان و رفقا را خطاب می کنند: لاتها و شعبان بی مخ ها؟

و باز چقدر این ها اعتماد به نفس دارند که دولتشان را با تکیه به همین لاتها تشکیل می دهند؛ مردم را که در اعتراض به نتایج انتخابات به خیابان ریخته اند، با استفاده از همین لات ها و شعبان بی مخ ها خفه می کنند؛ و حالا می خواهند در برابر همین لات ها بایستند؟! آن وقت با کدام نیرو؟ با کدام پشتوانه؟ با کدام مردم؟

آیا مردم می آیند و از دولت تقلبی احمدی نژاد دفاع می کنند؟!!

قرص روانگردان هم انگار تازگی تقلبی شده!!

وقتی سعید حدادیان و سپاه بخواهد شما بروید؛ یعنی باید بروید دیگر! شما دست نشانده ی همین لات ها و شعبان بی مخ ها هستید! حرف دیگری مانده مگر؟!

اما همین که خودتان دارید داد می کشید که دولت با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده؛ پس یعنی نتوانستید طرح هدفمندی تان را اجرا کنید. و به اصطلاح گند زده اید! و از شورش های قریب الوقوع در ترس و لرزید.

اما این مروت نیست حالا که اوضاع تان خراب است و قمر در عقرب شده؛ بیایید به کسانی که شما را به قدرت رسانده اند؛ و برای شما جنایت ها کرده اند؛ آخرتشان را به باد داده اند؛ ده ها تجاوز فقط بخاطر شما کرده اند؛ این طور ناجوانمردانه بتازید!

شما هر چه دارید از همین شعبون بی مخ هاست...

نامرد نباشید!

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز