احمد توکلی گفت! خودش گفت!

احمد توکلی، نماینده اصولگرای مجلس از دولت خواسته است در صورت نداشتن توان اداره‌ی پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی استعفا دهد.

 آقای توکلی اختلاس سه هزار میلیاردی اخیر را یک «رسوایی غیرقابل تحمل» خواند و از دولت خواست که «اگر نمی‌تواند اداره کند، استعفا دهد.»

 وی گفت که این اختلاس با در بر گرفتن ۷۲ صدم درصد از کل درآمد ناخالص ملی ایران . ۱.۵ برابر بزرگتر از بزرگترین رسوایی مالی در ایالات متحده در سال ۲۰۰۹ است.

 این نماینده اصولگرا همچنین از «کوتاهی دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده فساد مالی نزدیکان رئیس‌جمهور» انتقاد کرد و افزود که اگر به این مشکلات رسیدگی می‌شد، امروز شاهد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در دستگاه بانکی کشور نبودیم.

 توکلی همچنین گفت: به دولت و اعضای کابینه می‌گویم که در ژاپن در سال 98 دو کارمند در وزارت اقتصاد متهم به رشوه‌خواری شدند اما پس از این اتهام مدیر کل ذیربط خودکشی کرد و وزیر اقتصاد هم استفعا داد؛ خودکشی پیشکش شما، استعفا داده و بروید.

 وی افزود: شما که نمی‌توانید زیردستی‌های خود را کنترل و نظارت کرده و افراد ناسالم را سر کار بیاورید و کشور را به این وضع می‌رسانید، خودکشی نمی‌خواهد بکنید، فقط استعفا بدهید

منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز