کربلا کربلا ما داریم می‌آییم!

معاون امنیتی وزیر اطلاعات اعلام کرد تمرکز سرکوب اعتراض‌های مردمی در تهران اقدامی اشتباه بوده و نیرو‌های امنیتی باید مراقب ناآرامی‌هایی باشند که در آینده امکان دارد در تمام نقاط ایران روی دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان٬ آقای رضوی این مطلب را روز دوشنبه (۱۴ شهریور) در جلسه شورای اداری خراسان شمالی بیان کرده است.

وی گفته که «در بازنگری‌ها مسئله مهم و اشتباهی که به نظر آمد تمرکز سرکوب فتنه در پایتخت بود، در این راستا توجه به تمام نقاط کشور بویژه مناطقی که از لحاظ قومیت و فرهنگ و مذهب تعدد وجود دارد بسیار ضروری» است.

این مقام اطلاعاتی، از استان خراسان شمالی به خاطر داشتن «وجود قومیت‌های مختلف و تعدد فرهنگی» به عنوان یکی از مناطق آسیب‌پذیر در انتخابات آتی مجلس یاد کرده است.

رضوی افزوده است: «مردم سالاری، هزینه خاص خود را دارد و باید با تلاش و شناخت این التهاب‌آفرینی و دسیسه‌ها مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.»

اظهارات این مقام اطلاعاتی در شرایطی ایراد می‌شود که هفته گذشته نیز سایت «جوان آنلاین» وابسته به سپاه در یادداشتی از برنامه تیم احمدی‌نژاد برای «ایجاد آشوب‌های جزیره‌ای در شهرهای کوچک» خبر داده بود.

«جوان آنلاین» نوشته بود که تیم احمدی‌نژاد «به شدت تشنه قدرت است و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که برای رسیدن به صندلی قدرت از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.»

این سایت در ادامه، با مقایسه ناآرامی‌های سال ۸۸ با ناآرامی‌ها احتمالی در انتخابات آینده، پیش‌بینی کرده که «آشوب‌های جزیره‌ای» علاوه بر شهر‌های بزرگ در شهرهای کوچک نیز رخ دهد.

محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای  پس از آنکه وی نسبت به بروز ناامنی در انتخابات آینده مجلس هشدار داد٬ تیم احمدی‌نژاد و اصلاح‌طلبان را مهمترین عوامل این نا‌امنی احتمالی معرفی می‌کنند.

نگرانی این دسته از محافظه‌کاران در واقع بدلیل اقدامات احتمالی دولت احمدی‌نژاد در دخالت در امور انتخابات و اتخاذ تصمیماتی است که بنابر اعتقاد آن‌ها به نفع رهبر جمهوری اسلامی نیست.

منبع

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز