دولت دروغ

سید عمادالدین خاتمی، پسر سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان به خبر دروغین سایت جوان آنلاین وابسته به سپاه پاسداران واکنش نشان داد و تاکید کرد که در ایران است.

به گزارش خبرنگار کلمه، سیدعمادالدین خاتمی در صفحه فیس بوک خود با اشاره به دروغ پردازی سایت وابسته به سپاه که ادعا کرده بود "پسر سید محمد خاتمی به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده و در حال حاضر در فرانسه در حال خواندن درس می باشد"، نوشته است که "تا جایی که خودم می دانم، فعلا به صورت قانونی در ایرانم و درحال خواندن هیچ درسی نیستم!"

سایت روزنامه جوان همچنین در خبر خود مدعی شده است که آقای خاتمی قصد داشته برای دیدن پسرش به فرانسه برود که ممنوع الخروج شده است! خبری که قبلا هم از سوی برخی سایت‌ها منتشر و سپس تکذیب شده بود.

دیروز هم برخی سایت‌های وابسته به دولت ادعا کرده بودند که خاتمی مریض شده و در بیمارستان بستری است؛ خبری که از سوی تابش رئیس فراکسیون اقلیت مجلس تکذیب شد.

این نوع خبرسازی‌ها در سایت‌های اقتدارگرا مسبوق به سابقه بوده و به عقیده صاحبنظران، آنها هر از گاهی با نشر خبری دروغ سعی می‌کنند اذهان عمومی را از مسائل و مشکلات اصلی کشور منحرف کنند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

تــصـــویــــر روز

تــصـــویــــر  روز